Eskiden flört ettiğim kişinin yaşadıklarının aynısı şimdi benim başıma geldi. O zamanlar onunla çok ilgili olmadığım için beni terk etmişti. Aslında ben de ilgili olmaktan utanıyordum, o yüzden böyle davranmıştım. O beni terk edince ona kızmıştım ama şimdi aynı durumu yaşayınca onu daha iyi anlıyorum.
Şu an hayatımda biri vardı ve ayrıldım. Sürekli beni sevdiğini söylüyordu ama beni anlamıyor ve sevgisini hissettirmiyordu. Ona geri dönmek istiyorum ama değişmiyor. Üzülüyor, ona kıyamıyorum ama o bana kıyıyor. Ben de kırıcı sözler söyledim, şimdi aynı şeyleri bana başkası söylüyor. Bu yüzden unutamıyorum.
Ama eğer gerçekten değişmek istese ve bana değer verdiğini hissettirse, yaşanan her şeyi unutabilir, hatta hiç yaşanmamış gibi davranabilirim. Çünkü herkes hata yapabilir, ben de yaptım. Önemli olan insanın değer vermesi.
Siz olsanız ne yapardınız? Eski flörtüme gidip “Seni artık anlıyorum” mu derdiniz, yoksa şu anki kişiye bir şans daha mı verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunun farkına varmış olman bile çok büyük bir olgunluk, önce onu söyleyeyim 🙏💔 Aynı acıyı yaşayınca insan gerçekten “demek ki o da böyle hissetmiş” diye dank ediyor… Bu çok doğal, kendini suçlama ama saklama da.
Eski flörtüne gidip “seni artık anlıyorum” demek, bence bir gönül alma, helalleşme olabilir. Ama bu, illa tekrar sevgili olmanız gerektiği anlamına gelmiyor. Sadece kalbini hafifletmek için, “o zaman anlamamıştım, şimdi anlıyorum” demen bile senin için de onun için de iyileştirici olabilir 💌
Şu anki kişiye gelince… Sürekli “seni seviyorum” deyip hissettirmeyen, seni anlamayan biriyle tekrar denemek, eğer davranış olarak hiçbir şey değişmiyorsa, seni aynı döngünün içine sokar. Söz değil, davranış önemli. Değişmek istediğini gösterecek somut bir şey yapmıyorsa, orada kalmak seni yıpratır bence.
Bence önce kendine dönmen lazım. “Ben nasıl seviyorum, nasıl sevilmek istiyorum, nerede hata yaptım, bir daha neyi yapmam” diye düşünmen, hem geçmişi hem şimdiyi toparlar. Gerekirse ikisine de dönmeyip, bu farkındalığı alıp yeni bir sayfa açmak da seçenek. Çünkü bazen en büyük büyüme, kimseye dönmemekte oluyor 🌱
Sen şu an hangisine daha çok takılı hissediyorsun, eski flörte mi, yoksa şu an ayrıldığın kişiye mi? 🥺💭