Kocamla küstük bu sefer geri adım atmayacağım haksız mıyım?

Dün akşam telefonu çocuğun eline vermişti almak isteyince ağlamaya başladı ve bunu sürekli yapıyor eşim verme diyorum hep, veriyor. Çocuk ağlayınca bu sefer o sinirlendi yeter artık kıracağım bu telefonu falan demeye başladı çocuk tekrar telefon için hamle yapıp ağlayınca bu sefer bak senin Allah'ını deyip sustu kalktı gitti diğer odaya. Ben aldım çocuğu sakinleştirdirdim ninni söyleyip masal anlattım uyku moduna girdi kendi hala diğer odada gelmedi. Sabah olunca uyanır uyanmaz telefonu tekrar çocuğa verdi ve kızım seni hiç üzmeyeceğim ne istersen o olacak dedi. Bende önemli olan her istediğini anında yapmak değil sınırları belirleyip onları aşmasını engellemek. Çocuğun yanında neden küfür edip bağırıyorsun diye çıkıştım kendisi de sanki sen hiç bir şey demiyorsun duymuyorum sanıyorsun çocuğa Allah uzun ömür versin. Deyip beddua ettiğini (asla öyle bir şey demedim demem de Allah belanı vermesin emi kızım falan derim ya da Allah seni ıslah etsin kızım derim bunlar bedduaymış ona göre) kahvaltı hazırlamıştım onlar uyurken koydum yemedi ben de ya şu an oturup bizimle yersin ya da bir daha seninle asla konuşmayacağım dedim ben aç değilim dedi kahvesini aldı dışarı çıktı. Ben de küstüm o da konuşmuyor yaptığım yemeği yemiyor. Konuşmuyoruz kim haklı

Kocamla küstük bu sefer geri adım atmayacağım haksız mıyım?
Cevapla