Sevgilim eski sevgilisiyle gizlice kahve içip bana yalan söyledi, affetmeli miyim yoksa ayrılık mı doğru olur?

Son derece ilişkimiz süresince saygılı ve ilgiliydi her derdime derman oldu güven problemlerimi aile sorunlarımı bile onardı doğru insan olduğunu kanıtlamak için aylarca uğraştı ben de elimden geldiğince onu dünyanın en mutlu erkeği yapmak için çaba gösterdim. Kaybettikten sonra değil de kaybetmeden de değerimi bilen bir adamdı kısacası hatta ben bile bu kadar iyi anlaşıyor olmamıza bazen şaşırıyordum çevremdeki insanlar bile çok iyi birisi çok yakışıyorsunuz falan diyordu ama ya ki o güne kadar bir şeyler duydum ama elimde kanıtım yoktu açıkçası ilk duyduğumda yapmamıştır o öyle birisi değil dedim. Çünkü ona çok fazla güveniyordum. Sonrasında defalarca kez ona sordum ve bana eski sevgilisi ile konuşmadığını hatta isterse tuşlu telefon bile kullanabileceğini söyledi. Fakat ben bir şekilde koz ile yazışmalarını az da olsa okudum ama onun telefonundan değil. Konuştuklarını gözümle gördükten sonra ona itiraf etmesi için biraz baskı yaptım tekrar tekrar sordum ama gözümün içine baka baka yalan söylemeyi ilerletti. Sonrasında mesajları gösterdim ve ayrıldım. Çok pişman olduğunu söyledi neden yaptığımı bilmiyorum falan dedi. Sonra arasında geçen bütün her şeyi anlattı. Sadece bir kaç kez telefonda ve mesajda eski sevgilisi ile konuşup bir kahve içmişler. Arkadaşlarım biraz burnu sürtsün affet diyor en azından saygısızca bir hareketi olmadı sana karşı diyor sizce bu kurtarılmaya değer bir ilişki mi?
Gerçekten pişman olabilir mi?
ya da tekrar bana böyle bir hata ile gelir mi?
Benim ona kızmamın sebebi eski sevgilisi ile konuştuğu ya da buluştuğu için değil sadece bana yalan söylediği için…

Sevgilim eski sevgilisiyle gizlice kahve içip bana yalan söyledi, affetmeli miyim yoksa ayrılık mı doğru olur?
Cevapla