Sınıftan biri bununla konuşmak istemişti bu da rahatsız oluyorum ben hiç sevgili yapmadım deyip çocuğun onunla sürekli iletişim kurmaya çalıştığını söylemişti böyle diyince ben de çocuğa kin güttüm onun yakın kız arkadaşı vardı benim arkadaşımla çocuk o kızla çok yakın falan dediği için ona da sinir oldum kavga çıktı kızı savunacağım ayağına kavgadan sonra kız minnet duymak yerine bana kavgayla alakam yok herkes ismimi geçiriyor dedi (benim yüzümden olduğunu dile getirmese bile onu kast ediyor belli) sonra başka olaylardan sonra kızla iletişimi kestim geçen günlerde kızın oda arkadaşından öğrendim ki kız bu çocukla baya sevgili gibi konuşmuş ben de çocuk taciz ediyor rahatsız ediyor sanıp çocuğa kin gütmüştüm meğer eski arkadaşım istemem yan cebime muhabbeti yapmış
2 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer