Yakın arkadaşım arkasından konuştuğumu duymuş. Ne demeliyim?

Merhaba okulda bu sene son senemiz benim bi yakin arkafasim var bi kac defa kavga ettik ve ben artik doldugum için arkasindan dert yandim zaten sinifta pek sevilmiyodu bizim kavga ettigimizi duyanlar da bunun dusmani olanlar hemen yanima geldi ilk basta bisey demesemde daha sonrasında onun beni etrafa kullaniliuormusjm gibi gösterdiği icin ve bana surwkli bagirdigi icin kendimi aciklama geregi duydum ve biraz fazla konusyum cunku gercekten dolmustum cikarci falan demistim neyse bunlar okulun başında oldu gecen arkadaşın biri gitmis buna dediklerimi söylemiş bugun okula gelmedi fakat yarin sordugunda ne demem lazim ne demeliyim
Yakın arkadaşım arkasından konuştuğumu duymuş. Ne demeliyim?
Cevapla