Sevgilim gece 3’te kiz kankasiyla evde kahve içiyor ve benden gizliyor, ayrilmayi mi dusunmeliyim?

Gece 3'te kahve içmeye geleyim mi diye aramış sevgilim de gel demiş evde 2 erkek bir kız ama saat gece 4 ya normal mi ve bana asla haber vermiyor

Arıyorum uzaklaşıyor kız sesi duydum deyince açıklıyor olayı

Ayrılmalı mıyım

Güncellemeler
3 ay
Birde atletliydi altında da daracık şort vardı
Sevgilim gece 3’te kiz kankasiyla evde kahve içiyor ve benden gizliyor, ayrilmayi mi dusunmeliyim?
Cevapla