Artık tek taraflı aşık olup acı çekmekten içimde bu acıyı susturmaktan çok yoruldum çok kolay aşık oluyorum saf biriyim
3 ay
Artık tek taraflı aşık olup acı çekmekten içimde bu acıyı susturmaktan çok yoruldum çok kolay aşık oluyorum saf biriyim
Cevap
5Cevap
Kendin gibi olan birilerini bulmalısın. Hem doğum haritanı da merak ettim bu kadar aşk dolu kızın.
Balık yoğunlukta çok üzülüyorum kendim gibi biri yok ki
Evett işte duygusal boşluk ve hayaller içinde kalmanın nedeni bu. Hep sevmek sevilmek isteyen birisin anlıyorum seni. Bende yengeç burcuyum
Ağlıcam ya sıçym böyle doğum haritasına kb
😄😄 sakin ol. Aşk güzel bir duygu.
Pazar tezgahı gibi her önünden gecene gel abla dersen akşamına elinde çürük elmalar kalır
İçimde yaşıyorum herseyi kimse bilmez ama çok üzülüyorum
Boş yere
Deneyimleye deneyimleye alışıyor insan bir süre sonra takmıyorsun bırak seni seveni sevmeyi kendin haricinde hiçkimseyi sevmeye değer görmüyorsun
Ne zaman olacak bu
Ne kadar çok tüketirsen duyguları o zaman bende 20 de oluştu
Ona istek attım kabul etti geri takip yaptı sonra yazdım 1: Mete iyimisin dedim iyiyimde sen kimsin dedi aslında ismin yaziyordu profil fotom yoktu bı 5 dk bekledi hesaba baktı herhalde 2: bana kirginmisin dedim hayır niye kırgın olayım dedi3: sonra içini döktüm işte icimde tutmak istemedim falan dedim oda yani ne demek istiyosun anlamadım falan tarzı cümle yazdi 4: bende dedimki senden hoşlanıyorum5: oda yazdiki yani daha erken sevgili yapipta napiyim dedi 6: sonra bizden olur mu sence dedi 7; bide senin yaş kaç dedi 8: sonra bana ilerde bir şans verir misin dedim bilmiyorum dedi sonrasini hatırlamıyorum iyi geceler dedim bişey yazmadı sonra beni takipten çıkti ama beni takipçilerinden çıkarmadı ben çıktım sonra 1,2 ay sonra tekrar istek attım kabul etmedi neyse ondan sonra 4,5 tane fake hesaptan istek attım hiçbirine geri takip yapmadı 9:beni tanımaması kasitlimi yoksa gerçekten tanımadimi 10:hoslanmasaydi ne yaşımı sorardı nede açıklama yapardi 11:bilmiyorum dediya bir şans verir mi sence 12:aradan zaman geçti 1-1,5 hafta once arkadaşı takip isteği atıp geri cekmis kilit ekranında gördüm ama arkadaşimiydi biraz şüphem var ama arkadaşiydi büyük bir ihtimalle bana yardımcı olurmusun
Aradığım kan bulundu saf kolay aşık olan biri.. hemen nikahı basmalıyım
Belliki birine çok çabuk bağlanıp anlam yüklüyosun
Evet evet bu
Aha ben
Çok zor değil mi nasıl aşık olmaktan kurtulacağız
Valla uzun süredir olmadım ama tutulursam fena tutulurum safim
Benim hiç uzun süre olmadığım olmadı
İçine atma sigaradan daha fazla zararlı haberin olsun
Konuşak mı
Olur konuşak
Aç gizlini
Açtım gizlimi😂
Tamam kapat gizlini 😂
Tamam kapatıyorum gizlimi😂
Yazmayacaktın neden açtırdın gizlimi😂😂
Zamanla geçiyo
7-8 yıldır bir sürü acı çektim geçmedi geçti sanıyorum ama bit anda biri çıkınca yine olanlar oluyor
Evet ama takıntılıyım da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kolay aşık olmak aslında kalbinin çok büyük olduğunu gösteriyor canım 😔💔 Saflık da suç değil, sadece sınırlarını korumayı yeni yeni öğreniyorsun. Bu tamamen gelişebilen bir şey, doğuştan gelmiyor.
Güçlü ve gururlu olmak için önce kendine şunu hatırlatman lazım: Beni sevmeyeni ben neden içimde büyütüyorum? 🧠✨ Kendine değer verdikçe, “hak etmeyen” kim varsa gözünde küçülmeye başlar. Birine hoşlanınca hemen tüm kalbini vermek yerine, önce davranışlarını izle, seni gerçekten merak ediyor mu, emek veriyor mu, yoksa sadece egosunu mu besliyor, bunu tart.
Tek taraflı aşka düştüğünü fark ettiğin an, kendini geri çekmeyi dene. Mesaj atma, stalklama, bahane bulup yazma. İlk başta çok canın yanar ama sonra “iyi ki” dersin. Gurur dediğin şey karşındakine trip atmak değil, kendini seçebilmek aslında 💅
Bir de hayatını sadece aşka odaklama, okulun, arkadaşların, hobilerin, hayallerin var. Onlara yüklenince zaten kalbin boş kalmıyor, kimseye yapışmıyorsun. 😊 Zamanla göreceksin, sen kendini ne kadar seversen, kalbine alacağın insanları da o kadar iyi seçeceksin.
Şu an hayatında tek taraflı his beslediğin biri var mı, yoksa genel olarak bir döngüden mi şikayetçisin? 💬💕