Sevgilim bayramda aramadı, jest yapmadı, siz olsanız bu ilişkide ne yapardınız?

Sevgilim bayramda buluşmayı bırak sesli bile arayıp bayramımı kutlamadı sadece saat 2'de bayram mesajı attı ne bilim yanıma gelemiyorsa bile en azından sesli arayıp sesini duymak istiyorum diyebilirdi veya kendisi buluşmaya gelemiyorsa bana şeker göndereme jestinde bulunabilirdi ramazan ayında da bir kere tek buluştuk onda da mağazada bana sesini yükseltti çabuk balta çıkalım dedi sizce napim ayrılalım diyorum ayrılmıyor bir az önce ona dedim ki bayram geçti bitti beni sesli bile aramadın iyi geceler yazdım iyi geceler yazıp seni seviyorum yazmış?
Sevgilim bayramda aramadı, jest yapmadı, siz olsanız bu ilişkide ne yapardınız?
Cevapla