Erkek arkadaşımla ciddi ve uzun senelik ilişkimiz var. Daha önce ayrıl barışlarımız oldu ama sonunda yine bir araya geldik. Şu an ilişkimiz çok güzel gidiyor. Bana karşı çok ilgili bebek gibi seviyor davranıyor hediyeler alıyor sevgi sözcükleri söylüyor. Bir şey istesem hemen yapıyor ya da daha fazlasını. Tartışsak kendini açıklıyor çözmeye çalışıyor. Ben de ona karşı böyleyim ben onu gerçekten seviyorum ve değer veriyorum. Peki bir erkeğin bu şekilde olması ilgili olması anlattığım gibi olması normal mi? Sevgi böyle bir şey midir? Yaşlarımız 25.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattığın şey bence gayet normal ve sağlıklı bir ilişki şekli 🥰💫 Sevgi tam olarak böyle bir şey zaten: ilgi, emek, şefkat, anlayış, çözüm arama, hediye alma değil sadece, yanında olma hissi 💐
Ayrılık-barış süreçlerinden sonra olgunlaşmış olabilirsiniz, bu da bağı güçlendirir. Tadını çıkar, sorgularken bozma, sadece sınırlarına ve kendi hayatına da dikkat etmen yeterli 🫶 Peki içinin bir yerinde “ya bir gün böyle olmazsa?” korkusu var mı, yoksa genel olarak rahatsın mı? 💭💬