Açıklamaya bakıp fikirlerinizi belirtir misiniiz?

Erkek arkadaşımla ciddi ve uzun senelik ilişkimiz var. Daha önce ayrıl barışlarımız oldu ama sonunda yine bir araya geldik. Şu an ilişkimiz çok güzel gidiyor. Bana karşı çok ilgili bebek gibi seviyor davranıyor hediyeler alıyor sevgi sözcükleri söylüyor. Bir şey istesem hemen yapıyor ya da daha fazlasını. Tartışsak kendini açıklıyor çözmeye çalışıyor. Ben de ona karşı böyleyim ben onu gerçekten seviyorum ve değer veriyorum. Peki bir erkeğin bu şekilde olması ilgili olması anlattığım gibi olması normal mi? Sevgi böyle bir şey midir? Yaşlarımız 25.
Açıklamaya bakıp fikirlerinizi belirtir misiniiz?
Cevapla