Açıklamaya bakıp fikirlerinizi söyler misiniz?

Eski sevgilim nişanlandı onla ayrıldılar geri bana geldi çok pişmanım kıymetini bilemedim vs dedi konuşmaya başladık. Fotoğraflarımızı ve numaramı da silmemiş. Niye silmedin fotoğraflarımızı dedim kıyamadım dedi. Eski nişanlısıyla olan fotoğrafları da silmemiş sordum niye silmedin diye dedi ki aklıma gelmiyor galeriye de girmiyorum öyle müsait de olmuyorum vaktim olmuyor dedi sonra tekrar söyleyince sildi. Onla ayrıldıktan sonra numarasını da silmiş engellemiş de ama nişandan kalan yüzüğü yok etmemiş benim için nişan falan anlam ifade etmiyor sadece beğeniyorum hoşuma gidiyor ondan saklıyorum dedi. Onla ilgili diğer kalan her şeyi sildiğini yok ettiğini söyledi. Siz olsanız ne yapardınız düşündürdünüz? Siz ne düşünüyorsunuz?
Açıklamaya bakıp fikirlerinizi söyler misiniz?
Cevapla