Bir kız exine dönerse erkek ne düşünür? İster mi? Üstelik gururunu kırdım. Sevemiyorum dedim. 3 gün sonrasında döndüm ama yapacak bir şey yok dedi bana haklı olarak. Duygularımın farkında değilmişim aslında onu çok özlüyorum ama yazmaktan korkuyorum. Ortak arkadaşıma fikir sordum bence yazma dedi, arkadaşımın demesine göre çok da emin olmamakla birlikte istemiyormuş barışmaya dair bir şey demiyormuş sanırım. Ne yapacağım ben?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an kalbin karmakarışık, hislerin yeni netleşmiş, o yüzden böyle panik olman çok normal 💔🥺 Gurur kırılması iki taraf için de zor, erkek de “beni bir daha üzer mi?” diye düşünür. Yani tamamen istemiyor da olabilir, zamana bırakmak istiyor da olabilir.
Bence bir kez, sakin ve net bir mesajla içini döküp özrünü yazabilirsin, sonrası onun kararı zaten. En azından içinden “keşke” kalmaz. Sence o mesajı yazsan ne söylemek isterdin ilk cümlede? 💬✨