Bu yabancı erkek arkadaş benden hoşlanıyor mu yoksa sadece iyi bir arkadaş mı?

Biz yaklaşık altı aydır arkadaşız ama son iki aydır daha yakınlaştık ve arada sırada azıcık flört ediyoruz ama hep karşılıklı değil bazen o yapınca ben geri çekiliyorum ya da ben flört edince o geri çekiliyor ama bunun haricinde bana karşı çok farklı davranıyor gibi düşünüyorum mesela içine kapanık biri fakat benim nasıl olduğumu merak ediyor sürekli soruyor ilgi gösteriyor yanlışlıkla beni sinirlendirse onu affedene kadar özür diliyor çabalıyor.

Geçen hafta regl olduğumu söylediğimde regl ile ilgili araştırma yapıp nasıl davranması gerektiğini öğrenip bana anlatmıştı ve bana bir hafta boyunca şakalar yapmayıp çok centilmence davranmıştı ve hep moodumun nasıl olduğunu soruyordu falan ya da mesela ailem ile ilgili ülkem ile ilgili kültürümle ilgili çok soru soruyor tekrar tekrar ve öğrenmeye çalışıyor durduk yere konu açıyor (adam yabancı) bir keresinde beni rahatsız eden biri vardı takıntılı, onun numarasını aldı sonra o adam beni aramadı bir daha ve ayrıca benimle geç saatlere kadar konuşuyor ve bir yere gidecekse falan bana söylüyor açıklama yapıyor hatta ortak arkadaş grubumuz var benim en yakın kız arkadaşım olan kişiyle daha önceden arkadaşlar ve yakınlar ama bana davrandığı gibi davranmıyor hatta yakın arkadaşım bizi shipliyor ve arada ima ettiğinde ikimiz de hayır saçmalama falan diyoruz ve o da rahatsız oluyor gibi davranıyor ama geri çekilmiyor falan ben de davranışlarını anlamdıramıyorum hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu sadece arkadaş mıyız yoksa değil miyiz çok kafam karıştı beni aydınlatın lütfen🥲

Hoşlanıyor
Hoşlanmıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu yabancı erkek arkadaş benden hoşlanıyor mu yoksa sadece iyi bir arkadaş mı?
Cevapla