Kalp bu sever yaa o türden olur mu? Yoksa hep yalnız mı kalacaz ölene kadar? Ona da razıyım sorun yok ama sevmek sevilmek çok güzel şeyler
Düşünceleriniz nelerdir?
En çok da iman ile cevap verenler olursa daha iyi
Kalp bu sever yaa o türden olur mu? Yoksa hep yalnız mı kalacaz ölene kadar? Ona da razıyım sorun yok ama sevmek sevilmek çok güzel şeyler
Düşünceleriniz nelerdir?
En çok da iman ile cevap verenler olursa daha iyi
herkesin yolu aynı yere çıkmıyor gibi duruyor bazıları gerçekten birini bulur bazıları ise yalnız kalmayı seçer ya da o şekilde devam eder bu da eksik değil sadece farklı 🌹 ❤️
eksik gibi hissettiren şey aslında alışılmış bir kalıba uymamak olabilir herkes aynı şeyi yaşamayınca boşluk gibi geliyor ama bu his zamanla yerini başka bir doluluğa bırakabiliyor 🌹 ❤️
Ben aklımdakini bitiremediğim için nasibimi aramıyorum bile
36 yaşındayım hala bekliyorum umudum var mı evet var :)
Yaşadım niye yaşamayayım evlenip mutsuz bir hayat yaşıyor olmam daha mı hayırlıydı sence? Kaldı ki bekar gezmek tercihim değil di ama nasibim olmadı bu ağresifliğini anlamlandıramadım
Seninkiler dolu mu geçmiş? Anlamadım aramızda 5 yaş var benim evim arabam var bir işim iyi bir gelirim var sen ne sayıklayıp duruyorsun hala
Kalp dediğin şey durup durup ters köşe yapmayı sever, nasip de baya sürprizli bir şey aslında 😌 Herkes illa evlenir diye bir kural yok, ama herkesin sevilme ihtimali var, buna gönlüm çok inanıyor 💫 İman tarafından bakarsak, güzel niyet, dua, çaba ve sabır birleşince nasip zamanı gelince kapıyı çalıyor diyebilirim. Sen bu konuda ne hissediyorsun, umudun var mı hâlâ aşk konusunda? 💕
Olur aşkım hem de mis gibi olur daha 30 ne ki 😌✨ Umudu gömmek yok sende o enerji var 💕
Cevap
12Cevap
Hiç evlenmeden ilişki yaşamadan ölen de çok nasip her şey nasip değilse mezar taşına ismin bile yazılmıyor
Evlenmek istersen zamani gelince nasibin bulur illaki
Herkes evlenmez kimi mutluluğu hayvanda bulur kimi de sonunda evleniyorum diyerek basit bi imzada bulur.
Umarım bende nasibimi bulurum artık sıkıldım yalniz olmaktan
Tanışmak istermisiniz sizinle tanışmak isterim
Bulunca anlatirim evlenmek isteyipte bulamayan erkekler icin saygi duruşu
İnsanın illa bi yerde nasibi var ya buna iman etmek gerekiyor kesinlikle aksi takdirde bekledikçe insanın daha da canı sıkılıyor
kısmetten otesi olmaz
Eskişehir'de mi yaşıyorsun?
26 dan öyledir diye düşündüm de. Hangi şehirdesin?
Ben hep yalnız kalacağım gibi duruyor.
Bazi şeyleri gormezden gelmen lazım sevgilin oldu mu hiç
Bir gün herkese evlenir
Geç bile olsa kısmeti çıkar
Sevmek sevilmek nasip kısmet işi
İşte imkansız dediğim zamanda karşımıza çıkıyor
Siz yine de büyük konuşmayın
Nasip bu
Kötü olmaktansa olduğu an en iyisidir
Eskişehirli misin
bende bilmiyırum hala yalnızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?