Olmuyorsa kabullenip hayatı mı güzelleştirmeli yoksa peşinden koşmaya devam mı etmeli?

Çok mu düşünüyoruz olmuyorsa kabul edip olan hayatı güzelleştirmek gerekmez mi?
Olmuyorsa kabullenip hayatı mı güzelleştirmeli yoksa peşinden koşmaya devam mı etmeli?
Olmuyorsa kabullenip hayatı mı güzelleştirmeli yoksa peşinden koşmaya devam mı etmeli?
Cevapla