Çok mu düşünüyoruz olmuyorsa kabul edip olan hayatı güzelleştirmek gerekmez mi?


Konu ne olursa olsun olması için samimi çaba sarf edilip olumlu düşünülür. Gerisi tevekküldür. Olanda bir, olmayanda bin hayr vardır.
Çabanızdan eminseniz ve hâlâ olmuyorsa kabullenip ders çıkarıp daha iyisi için dûa edip olumlu düşünmek gerekir.
Cevap
5Cevap
Senin güzelleşmiyorsa hayatın onunkini de maf edin 😄
sadece ilişki anlamında değil kariyer iş anlamındada
Haklısın nasiptten öte olmaz
Kabullenmek en iyisi amasyada
Hayatını güzelleştirmek en doğru karardır.
Hayatını guzellestirin her hal geçicidir
Evlimsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?