Güveniyorum ama aklımı kurcalayan küçük bir şey var bu yüzden fake açtım istek attım kabul etmesini bekliyorum Şu an stresten kusacağım neyse sizce benim olduğumu anlarsa ya da öğrenirse ayrılık sebebi olur mu?
3 ay
güven sorunu, ama bunda yanlış bişey yok, güven sorunun varsa güven sorunun var bundan neden utanasın ki?
ha öğrenirse sıkıntı yapabilir ya da ilerde gerçekten aldatırsa üstünü örtmek i, çin bunu bahane eder öğrenmesin yani mümkünse
Sevgiliyi böyle fake’le denemek direkt güven sorunu bebeğim 😅 İçin rahat değil belli, o yüzden de böyle yollar arıyorsun. Öğrenirse çok büyük ihtimal kırılır, “bana güvenmiyor mu?” diye düşünür ve bu gerçekten ayrılık sebebi olabilir 💔
Bence önce kendine şunu sor: Onu gerçekten yapacağı bir şeyden mi korkuyorsun, yoksa kendi kaygıların mı seni yoruyor? İstersen konuşarak denemeyi hiç düşündün mü? 💬
Cevap
12Cevap
Ben olsam gülüp geçerdim. Benim için ayrılık sebebi olmazdı. Kişiden kişiye değişir bu ama. Sevgilini en iyi sen tanıyorsun.
Güven sorunu tabikide. Ama yeteri kadar güven veremiyorsa senin de haklılık payın var.
guveniyorum ama snapchatten oturu emin olamadim
Dene gitsin. Ne kaybedersin en fazla onun gerçek yüzünü görürsün. Cesaret et.
sabaha kadar beklemem gerekecek kusucam simdi stresten vallahi ya
Değmez ya cidden değmez strese girmene. Deli misin sen sakin ol. Cevabı gelir.
Bana biri böyle bir şey yapsa tekmeyi vururum bana güvenmiyorsa benle işi ne
kapatayim mi hesabi off
Şüphe tek gerçektir şüpheleniyosan bı bokluk vardır bekle bakalım kabul edicek mi ona göre yol belirlersin
uyudu sabah anca bakar bende sabaha kadar stresten nasil uyurum bilmiyorum ooff offf
Yat uyu her şey olacağına varır canına yazık
oyle de cok seviyorum yani onunda beni sevdigine eminim ama boyle bisey yaptigim icinde kendime kiziyorum oyle bi insan hayatta degil inan bana bunu tek ben demiyorum
Onu bilemezsin öyle biri değil dediklerimizden yedik zaten kazığı yarın olsunda o zaman görürüz artık inşallah dediğin gibi olur
insallah oyle olur insallahh
Bizide günceller son artık sonucu merak ediyorum umarım iyi olur ve sadece boş bir kuruntudur
ozellikle gelip yazarim ama icimden bi ses bosuna kuruntu diyor bakalim gorucez
şu kızların hep yaptığı saçmalık güvenmiyorsan başlama. sen şu an bu sitede gezinirken o sana güveniyor
askim ogrenirse sinirlenir oda muhtemelen ya yüz verseydim korkusundan baya büyüt olayida klasik erkek iste. icinde suphe varsa bi saniye bile dusunme yaz dene gor icin rahat etsin yoksa ilerde daha büyük sorunlar yasarsın
Niye olsun, seni sevmiyorsa olabilir ama kot kutuk asik ise sorun 0
Ayrılık sebebi
Ben öğrenseydim ayrılırdım
kapatiyim mi hesabi
kotu hissederdim ben orp muyum derdim
haklisin kapattim hesabi
Bence çok gereksiz bir şey
erkek için ayrılık sebebi
kapatayim mi hesabi
güvenmiyosan sen ayrıl
yoo ben guveniyorum ama snapten emin olamadim yuksek ihtimalle bakmayacak ama deneyim dedim
yakında ayrılırsınız zaten
niye oyle dedin ki
Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokma bence
Olur
kapatayim mi hesabi
Anlarsa her şey biter. @lidirliygirl
kapattim valla guveniyorum ona
En iyisini yapmışsın
Fake ne? olur
fake bana ait olup baskasiymis gibi denemek oluyor ya anlatamadim
Üff çok can sıkıcı
Deneme
kapatayim mi hesabi
Güven sorunu
kapattim hesabi yanlis yaptigimi anladim cunku
Güven sorunu.
O bilmezse hayir
bilirse evet mi
Bence sorun eser
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?