- Dengesiz bir anıma denk geldi. Sohbet ediyoruz aklınıza piiiçlik gelmesin lütfen
3 ay
Adam San ajitasyon yapıyordur mutsuzum pişmanım falan filan tipik erkek yalanları sen de de biraz hayranlık olduğu için ağzın açık dinliyorsun. Gerçeklere dönüp bu herifin evli ve ırz düşmanı olduğu gerçeğini anladığın an kafanda şimşek çakar ve araya mesafe koyup yeni birinle tanıştım ciddiyiz dediğin an kaybolacaktır.
Hayranlığım yok ki. ☺️ Onun bana var. İlk gördüğü andan itibaren yaklaşık 6 sene önce ofise adım attığında
İlgi hoşuna gidiyor tehlike bu işte. Sana zararı olur
Gidiyo tabii
O zaman şikayet etme benve
Huzursuz oluyorum
Huzursuz olacak durum yok Araya mesafe koyarsın olur biter. Erkek kıtlığına kıran girmedi sonuçta
Haklısın her yerde erkek var. Güvenebileceğimiz bir erkek kalmadı ama
Artık ne kadınlar ne de erkekler güvenilir değil. O konu da kesinlikle haklısın ama doğru kişiyi bulmak sana kalmış.
Ben parça parça kesilmekten korkuyorum. Bunu ciddiye alabilirsin.
Yani kadın cinayetlerinin olduğu bir ülkede bunu düşünmek çok ta absürt değil ama şans cesurdan yanadır unutma.
Avukatıma bile güvenmiyorum bu konuda. Yarın bir gün bişey yaşandı diyelim ya da tuttum karısına söylerim diye tehdit ettim. Bu adam beni yok eder
Hayat kadınlar için zor
O yüzden bu tür ilişkilere girmemek gerekiyor. İnsanların gerçek psikolojik durumlarını bilmek çok zor. İnsanlar Pandoranın kutusu gibi ne çıkacağı belli değil.
Hayat kadınlar için zor evet ama hepimiz için de zor. Sonuçta şarkta yaşıyoruz Coğrafya kaderdir.
Maalesef öyle
Saatleri ayarlama enstitüsünü yeniden okuman gerekiyor 😊
Bunun tehlike olduğunu fark etmen aslında en büyük artın 😌 Kendini suçlamadan ama net bir sınır çekmen lazım canım. Mesajları azalt, özel muhabbeti tamamen kes, konuyu sadece iş çerçevesine döndür. Gerekirse “ben bu flört havasında rahatsız hissediyorum” diye açıkça söyle, sonra da mesafeni koru. En çok zorlandığın kısım ne, duygusal yakınlık mı, ilgi görmek mi? 💬✨
Ben evlenmeyi düşünmediğim birine zaman harcamak istemiyorum. Karısına saygı bilmem ne mesele hiç bunlar olmuyor. Duygusuz değilim ama adam mutsuzum diyo. Boş bırakmasınlar kocalarını. Adam bana gece nasıl mesaj atabilir. Bilmiyorum yaa bu durum beni heyecanlandırıyor. Bu hoşuma hiç gitmedi. Hislerim yüzünden kadını suçluyorum. Çekip alsın kocasını. Mesajları görsün adam bana yazmasın ona ilgi göstersin istiyorum
Cevap
13Cevap
Aklımıza hiiç gelmesin dedi evli avukatla fingirdeyen canlı
😂 komik seni
Senin aklına gelen gelmiş bile flört başlamış sa devamı gelir burcun ne
Napcn burcumu
Merak ettm
Tehlikeli 2-3 burç var zaten tahmin et
Hmmmmm koç?
Hayır
Akrep?
😂 hadi son şans
Aslan?
Sory
Tahminde çok kötüsün
Eeee ne peki
İkizler
Aaaa evet ikizler de öyle. Yüksek libidolu. İyi anlaşırım ikizlerle de gerçi oldu, 1-2 sevglm ya FB
İyiydir ikizler 😏
Muhabbeti sarıyor baya ya severim. Hatta ekle sene yazayım ya da sen yaz muhabbet edelim
Teşekkür ederim ama bu kadar yeterli
Senn ikizler olman imkansız
Neden ki
İkizler sosyal dir
Yaş olmuş 35 ne sosyalliği. Kimin ne bok olduğunu görmüş çözmüşüm. Ben az insan istiyorum hayatımda
Eeee yaşıtız zaten. Her boku gördüysen burada napıyon
Sen FB arıyosun bense sadece soru soracağım zaman giriyorum bazen ayda 1 bazen yılda 1
La be araması var zaten. Ayda 1 miş sallama. Sorduğun soru 35 yaşında birinin sorusumu bildiğin eğlenmek amaclı soru
😂 sana ispatlamaya çalışacak kapasitede değilim. O boyut bana göre değil
O boyut derken ben boyutu
Seninde biri hayatına girmiş olsun
Uydur bi senaryo
Bu yaptığımız yanlış de ve engelle
Dicem
Bekar olmuş olsaydı yine de evlilik düşünmezdim onunla. Tipim değil
Açık davamız var 😂
Davanın süresi de 6 sene ortak alacaklarımız var
Yazıyo hâlâ 😂 bu saatte
Knk sohbettwn bişe olmaz iş ilerlemezse
İlerlemez
Yaaa adam yürürse
Yürüyo ki
Heee eee yüz verirsen koşar bile 😀
Napim
Heyecan duymayı özlemiş olamaz mıyım. Ona denk geldi 🤭🙈
Knk senin yazmaktaki amacın ne 😀😇
Hahaha knk sen bayaa heycan arıyon işin sonunda vercen gibi duruyo 😀
Sen nerelisin ne iş yapıyosun
Amaç yok hoşuma gidiyo o kadar
Kudurtmak mı 😀 arada anlıkta at da tam olsın
🤭 açık olucam yanlış anlama beni tamam mı
Ol ol
Hiç bir erkekle seks yapmayı düşünmüyorum. Çünkü herkes abartıyo kendini donunu indirip kaldırması 2 dk. Sorsan keser sapı gör bak kibrit çöpü. 😂 Alınmaca darılmaca yok dimii 😂
Bülent Ersoy kafasındayım
Duşa girmeye değmez 😂
Ahahha valla sen okumuş görmüş geçirmiş bi kıza benziyosun belli ki 😀 keser sapı olıyo da orası doğruda ayakta kalma süresi kısa 😀
Ahahha 2 ya da 3. Postaa da belki az daha şey plur 😀 bakre misin
Değilim. Mesele posta falan değil. Posta olmasın zaten. Amaan sexe geldi konu yaa. Kadın erkek olunca 😂 valla sana niyetlenmedim. Kardeşimsin
Ahahhaha avukata bi niyetin var gibi 😀
🤭 yok ona varmem
Hahaa verirsen haber et merak edicem 😀
En son ne zaman keser sapını ipe çevirdin 😀
Sen evli misin? Aranızdaki ilişki ne?
Avukat - müvekkil 🤭 evli değilim
Mesajı aldıysa bir otel ziyareti yakında olur :)
Evinde misafir eder misin demişti daha önce
Hayır demiştim
Hayır
Aynı hataya düşmüştüm : )
Valla mı
Naptın
Ha ha haa
Sıyrılma devam et yiyisin
Onu hiç çekici bulmuyorum. Sempatik ya da zıt diye bilmiyorum
yok be devam nolcak
Neden avukatın
Ona sorucam neden ben diye ☺️
Yüksek miyiz
Gelmedi
Yasikac
Muhabbeti kes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?