25 yaşında hiç düzenli ilişkim olmadı, gerçekten sevip sevilmek bu devirde bu kadar zor mu?

Arkadaşlar ben 25 yaşındayım. Maalesef bu zamana kadar düzenli bir ilişkim olmadı. Ya bana gelenler istediğim tarzda insanlar değildi hemen konuyu farklı yerlere çekiyorlardı ya da hayat tarzlarımız farklı oluyor. Bana göre biri var mı bilmiyorum ama artık birini sevmenin sevilmenin hissedebiliyor olmanın zor olduğunu düşünüyorum çok. Aksi yönde düşünmeyi çok istiyorum ama maalesef. Sizce ne yapmalıyım gerçekten bir ilişki istiyorum değer verip değer görmek istiyorum ama bunu yaşatabileceğim biri var mı bilemiyorum.
25 yaşında hiç düzenli ilişkim olmadı, gerçekten sevip sevilmek bu devirde bu kadar zor mu?
Cevapla