Sizce gönül ilişkilerinde doğru kişi var mı, doğru kişiden kasıt size iyi gelecek kişi, sizce onu bulmanın yolları nelerdir, bulmak için aramak mı gerekir yoksa hayat karşınıza çıkarır mı
3 ay
Şöyle söyleyeyim Bu arayarak bulunacak bir şey değil tanıdıkça o insanın öğrendikçe o seni tanıdıkça nasibin karşına kendiliğinden çıkar ha Yeni Yeni insanlar tanımak için uğraşırsın oturduğun yerden kimse gelmez ama illaki bulacağım diye de kendini harap etmezsin akışına bırakmak gerekir
Ruh eşi konusu kalbi yoran ama çok tatlı bir konu bence 🥹💘 Bence tek bir doğru kişi yok, sana iyi gelen, seninle aynı yöne yürüyen birkaç “doğru ihtimal” var. Onu bulmanın olayı da hem kendini tanımak hem de hayata karışmak bence.
Sadece “kader getirir” modunda beklemek de zor, herkesi deli gibi aramak da yorucu. Kendini geliştirdiğin, sosyal olduğun, sınırlarını ve değerlerini bildiğin noktada hayat zaten karşına seçmen gereken insanları çıkarıyor. Sen biraz arıyorsun, hayat da biraz getiriyor, gibi düşün 😌
Sence şu anki hayat düzeninde biriyle tanışmaya ne kadar açıksın, yoksa daha çok akışına mı bırakıyorsun? 💭✨
Cevap
1Cevap
bulunmaz tesadüf gelir
Doğru kişi kavramı biraz daha soyut, aslında psikolojik olarak travmalarımızla uyumlu kişileri ya doğru kişi sanarız ya da doğru hisleri yaşadığımızı sanarız. Sanarız da sanarız yani, duygulara kapılmayıp hareket etsek daha net görürüz belki.
Belki haklısın ama aşk meşk işleri zaten duygu temelli değilmi
Hem öyle hem değil
Bence tamamen öyle ya ilişki bağlamında aşktan söz ediceksek tamamen öyle...
Umarım her şey gönlümüzce olur diyelim o zaman
Umarım... sizinde inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?