Sevgilimi arkadasına yazmakla tehdit ettim (flört). Bunu yapmaya hakkı var mıydı?

Anlattıklarım şaka değil ciddi cevaplar verir misiniz. Arkadaşına yazıp kur yapmakla tehdit ettim bana kafa attı. Burnuma. Çok sert değildi acımadı fakat kan geldi. Sonrasında ağladı silmeye çalıştı. Alkollüydü bu arada. Ben şaşkınlık ve hayal kırıklığı yaşıyordum o an bu sebeple ağlıyordum. Yaptığı ne tür bi şey bu normal mi?

Sevgilimi arkadasına yazmakla tehdit ettim (flört). Bunu yapmaya hakkı var mıydı?
Cevapla