..
'Kavganın ortasında kalan kadın candır, ondan güzel yar olur.."



..
'Kavganın ortasında kalan kadın candır, ondan güzel yar olur.."



Eskiden belki çocukça davranıp küserdim ama evlenince anladım ki küsmek hiçbir şeyi çözmüyor. Biz eşimle tartışsak bile mutlaka konuşarak halletmeye çalışıyoruz. Engellemek falan çok geride kaldı, artık orta yolu bulup huzurumuza bakıyoruz. Sağlıklı bir ilişki için sabır ve iletişim şart gerçekten.
Bütün çiftlerin bu bilince ulaşmasını diliyorum, sizi de tebrik ederim
Çözmeye çalışırım çözmeye çalışmayan erkek bilmiyorum ya başka sorunları nası çözecek anlaşamayınca çözemeyince her kavgada küsüp giderse Ohoo bu iş yürümez ben tek kişinin çözmesiylede olmuyo karşılıklı olcak genelde çözemeyen olgunlaşmamış tip oluyo küsen kız olurda erkek olmaz hayırdır yani
Kavganın nedenine bağlı. Naz edesim tutmuşsa sadece küserim. Haklıyım ve karşımdaki üste çıkmaya çalışıyorsa, engellerim. Haklıylm ve karşımdaki haksız olduğunun farkındaysa, özür dilemesi yeterli. Haklı haksız kim belli değilse çözüm üretmeye çalışırım
İlk başta zoru oynarım sonra sakinleşip sakin kafayla halledilecek bir mevzu varsa hallederim baktık olmuyor bunu toksiklik olarak engellemek değil de olması gereken diyip yaparım
İlişkide tartışma varsa çözmeden engellemek bana çok çocukça geliyor 😅 Ben konuşarak halletme kafasındayım, önce sakinleşip sonra ne hissettiğimi net söylüyorum. Engellemek ancak saygısızlık, hakaret, manipülasyon varsa devreye girer bende 🚫 Normal bir tartışmada küsüp gitmek yerine “biz neredeyiz, neyi düzeltebiliriz” demek daha çekici geliyor 💫 Sen daha çok hangisisin, çözen tarafta mısın yoksa engelle kaç modunda mı? 💬
Cevap
6Cevap
Kavga ettikten sonra engellemek çok ergence
Konuşarak çözerim.
Tartışmadan kaçan neden kaçıyor mesela bunu anlamıs degılım konuyu o an tartıs bıtır sonraya neden sarksın da ıkınızı de yenıden gersın
Sebebi muhtemelen öfkeyi kontrol edememeleri. Benim için başka açıklaması yok.
Çözüm odaklıyım karşı taraf çözüm odaklı değilse yol veririm. Beni yoran erkekle hiç işim olmaz.
Tartışmaya değecek bir konu ise çözmeye çalışırım diğer türlü saçma sapan bir şey ise kendimi açıklama yaparken buluyor isem bir dururum orada yani.
Tartışma yanlısı biri değilim, oldu ki tartışıldı gönül almaya ve konuyu çözmeye çalışırız
Su akar yolunu bulur derim ben çözümcü de tripci de değilim
her zaman çözüm odakliyim, sonuna kadar direniyorum
İlişkilerde iletişimin gücüne inanıyorum. Tartışmaları küserek değil, karşılıklı konuşarak ve orta yolu bularak çözmek en sağlıklısı.
Çözüleceğine inanıyorsam denerim yoksa da zamana bırakırım. Engellemek baya saçma.
Tartışırken ofkelenmediysem çözmeye çalışırım
Çözüm odaklı olmak daha iyi
Tahammül edemiyorum artık
Çözmeye çalışırım olmuyorsa Birakirim.
Küfürü basarım
Karsi tarafin beyini almiyorsa cözmeyi birakirim
Tartışırım ama kusmek ıcn degıl anlasılmak için
Çözeriz
Çözmeye çalışırım
Çözmeye çalışırım
Çözmeye çalışırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?