Aşko kuşko ilişkiler mi yoksa didişe didişe bağlandığınız ilişkiler mi¿

Ömrüne dert beni ver🎶
Aşko kuşko ilişkiler mi yoksa didişe didişe bağlandığınız ilişkiler mi¿

Ömrüne dert beni ver🎶
Yani tabii ki açık olmam gerekirse ben öyle aşkı kuşko olamam arada kavga gürültü olacak tekme tokat birbirimize dalacaz sonra halay çekecez deli olmak bunu gerektirir dimi ama
Evet
Kesinlikle katılıyorum onaylıyorum damgalayıp mühürleyip iadeli taahhütlü posta ile yolluyorum. 😂😂
Ben katılmıştım djd
Ben de kendime katılmak istedim aaa ne var bunda 😂😂😂 bu arada değerli yarışmacılar katıldığınız için teşekkür ederiz hediyenizi verip yollarız 😂😂
Çok aşıksan i, yaşın genç ise, Muska muhabbeti güzeldir. Ama uzun bir ilişki mümkün değil süremez. İnsanı biteren karşısındakinin de bitmesi için dua ederken bulursunuz kendinizi. O yüzden monniş, poncik ilişkiler.
Ben heyecan macera severim o kavga olacak.
Aşko kuşko aşka hiç gelemem. Ne o öyle mıyk mıyk.
Arada bir saçımı çeksin. Boşuna mı uzatıyorum o saçları, ya da duvara yapıştırsın ne yapacaksa artık… 😂🤣
Aha şu iki fav çift jfjffjjr
https://youtu.be/30eSBq653_Y?si=tjOpRfmN2lK8Mgexhttps://youtube.com/shorts/XbOne2IwHUU?si=r0cQsVdaWWP4w89wYırmıh atma djdj
Cevap
39Cevap
Tatlı didişmeler güzel olabilir ama sürekli ciddili ciddili tartıştığım birine aynı kalamam ben. Kalbim kırıldıkça uzaklaşırım..
Sen muskayla mı böyle oldun daha iyidir 😃
Herkes psikopat dnjd
Yok yok ben psikopat değilim 😃
Kavgayı artık kafam kaldırmıyor yaşlandım herhalde
Delirme yavru
Gönlüne göresi nasip olsun yavrum 💜
Sen muskayla mı böyle oldun nasıl bir ilişkisi bilmiyorum ama o olsun.
😅😅
😅😅
Bence aşko kuşko ilişkilerde sevgi sıcak ve dingin bir şekilde büyürken, didişe didişe ilişkilerde sürekli zorlukları aşma çabası ön planda oluyor. Hangisinin senin ilişkinde daha belirgin olduğunu düşünüyorsun?
Didişmeden sevişemiyoruz
Ceyizime özenle aldığım yemek takiminı kırıp sabahın köründe yerine gidip bana 12 kişilik almayacaksa ne anladım ben o ilişkiden yahu
Kız bu mu beklentin ddj
Didişmeli tabii. Hatta ikimiz de rambo atlet giyip ringe çıkmalıyız 😂
😂😂
Sponsor olursan senin AVM'nin reklamını da yaparız 📢
Benim avm yokkine 🙏
@Pamuksekerofficall sana alır bir tane sdgs
Alsın 😕
Senin de gözün pek tokmuş. Bir tane olur mu yüz tane alsın desene 😂
Didişerek tabi birbirimizi yememiz gerek didişerek jdbdbd
Tabii seni yerim demek de suç diyorlar dkdj cazip geliiy
Doğru suçmuş djbfhd ateşli tartışma olcak var ya tadından yenmez mis gibi jdbdb
Çiğnemeden yut dhdj
Her ikisinde de karışık olsun sürekli kavga didisme istemem jdjsjdjdjs
Salata mı bu :D hayırlı bayramlar dkkf
Aşk bir salatadır nsndmsjsdj iyi oldu bu bak hayırlı bayramlar jsdjjs
Asko kusko olmasın da hacı hoca diyen kızlara razıyım ben
Hacım mı diyecek sana ajah
Desin çok hoşuma gider dkdkkx
Tabiki sen muskayla mı böyle oldun ilişkisi 😎
Sjsj çok iyi onlar ya
Laz kızı düzgün bir adet ilişki alamıyor muyuz ikisi de evlerden ırak 😄
Yok ortası yoktur bu işin 😅
Ben hiç almayım 😀
Bu arada iyi bayramlar sarışın prenses 😇
İyi bayramlar 🍬🍬
Vıcık vıcık sevmem ateşli bir kavga ve tutmamış bir ilişki tamam
Love deyince buu..
Sevgi dilimiz kavga adkdk
Hee nolmuşkine 😋
Aşko kuşko olup yapmacık duracağına, didişe didişe birbirine bağlanıp doğal olmak çok daha gerçekçi geliyor.
Ortası tabii ki ama ille de birini seçmeliysem aşko kuşko olan. Tahammül becerimi 20'lerimin başında bıraktım malum.
Tam anlamadım ama adam gibi ilişki (aşk) olmalı.
Kastettiğim terimlerdi. Aşko kuşko veya muska.. 🙄
Zaten bir aşko kuşko oluyorum biraz ama tabi sinirlenince ortalıkta o kişinin adamlığını da bırakmıyorum lxkska
Çok didişilen bi ilişki sevmem istememde ama aşırı aşko kuşkoda istemem ya orta ayar iyidir biraz ciddi biraz eğlenceli
Huzurlu bir ilişki olsun
İyi bayramlar 🍬😅
Ne alakaydı bilmem djfj 💚
Manyak karı deme sonra benim için :D
🤪😅
Aşko kuşko ilişkiye katlanamıyorum da öyle saygısızlığın fazla olduğu toksik bir ilişkiye de katlanamam sanırım
Başta biraz tatlılıklar olsun onlar o zaman güzel oluyor. Ama uzun vadede oturaklı ilişki adamdır
Didişmek iyidir.
Sakin, huzurlu ve dediğimin sürekli onaylandığı ilişkiler beni boğuyor 😀
Çok aşko kusko da olmasın çok didişmeli de olmasın ara sıcak iyidir
Güçlü bağlarla bağlanılan huzurlu ve tutkulu ilişki
İkiside birbirinden beter normal dümdüz aşk olsun 😂
Aşko sevmiyorum
Harbi öz sade ve net olsun
Tabikide sen muskayla mı böyle oldun ilişkisi birbirimizi delirtmiceksek niye sevgiliyiz
🤌
Emek sonucu bağlı ilişki 😀
Ben yaşlıyım sakinlik isterim lütfen
Kandırma bizi
Benim dışımda herkesle tartışabilir jhg
İkisinden karışık olanı makbuldür 😂
Yok öyleli
İkincisinin sınırı korunursa ölüme kadar gider
Hangi sınır ne sınırı sjdj
Mesela tartışırken aniden döner tekme atmama sınırı ajdjdd
😅😅
Didişmeden ilişki mi yaşanırmışş
Saç baş yoldurmayan bizden değildir kdkf
Etini cimcir dkfl cimcir diye bir kelime var mı bilemem djfj
Ortası olamıyor mu bunun 😅
Noo seçiniz ortası sıkıcı ddj
Yalnız kalıcaz sanırım dldldldkldld
Kalmayız, manyak çok djd
Diyorsun 😂 pekiii
Hiç strese kavga gürültüye gelemeeem
Bayılıyorsun sandık djd
🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ötede ağlar mısın
ikisinin ortası ama illa seçeceksem sen muskayla mı böyle oldun ilişkisi, inatlaşmalar tatlıdır
Cevabını bilmediğim soru.
Hoşçakal sosyetic iyi kötü sorular da denk geldik sohbetimiz oldu. Siteden ayrılıyorum kal sağlıcakla..
Tamam bye
İkisinin ortası olsun tam olsun 🙂
Aşko kuşko ya diğeri tarzım değil aşko sksk
Yaşasın yalnızlık.
Hiç biri lazım değil ya
Fotoğraf çok seksi değil mi keşme bu tarz fotoğraflar çekecek partnerim olsa
Normal insan iliskisi
ikisi de değil
İkisine de tahammülüm yok 🙄
Sen muskayla mı böyle oldun ilişkisi🤗☺️
İkincisi nasıl onu bilmiyorum
Didismeyi hiçbir alanda sevmiyorum
Normal insan gibi bir ilişki..
Didişme şart hahahshs
Her ikiside dozuna göre
Ciddi ve eğlenceli bir ilişki
İkincisini anlamadim
Açıklamayı okudunuz mu
C uslu uslu oturup uzaktan bakistigimiz bir ilişki
Didişmek iyidir 😀
Müq. Dkd
Tatli sert 😂
Hayırlı bayramlar kuşum🍬
İlişki dediğin sakin vıcık olmamalı djdjjd
Aynen 😅
Lütfen evde kalmış evliliği hak eden bekarlar için dua edin.
O nasıl resim la 😅
Hoşuma gitmiştir 🤦🏼♀️
Hiçbir iliski teşekkürler
Muska abiiğğğ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?