Erkek ailesi istemiyor diye gerçekten sevdiği kadından vazgeçer mi, bu kaçış normal mi?

3 senedir devam eden bir beraberliğimiz vardı. Ailesiyle tanıştıktan sonra annesi beni istemediğini söylemiş, boyum kısa olduğu için oğluna yakıştırmamış (1.40'ım sevgilim de 1.70 civarıdır) bu kızı almam ben demiş, beni çok sevdiğini ve her şeyi yoluna koyacağını söylemişti beraber aşarız demiştik. Hatta gizli nikah yaparız mecbur kalırsak vs diye de konuşmuştuk. Ben memurum zaten kendi evim düzenim var ailemden ayrı yaşıyorum haftada 3-4 kez de gün boyu beraber vakit geçirirdik , neyse kendisi de memur. Bu olaylardan sonra bizim bi ayrılığımız oldu, barıştığımızda ailelere söylemedik ve bir süre gizli görüştük. Ailesine şu an borcu olduğunu ve ciddiyete gitmeye gücü olmadığını söyledi 4-5 aya maddi olarak kendini toparlayıp aileme söyleyeceğim istemezlerse kendileri bilir diyordu. 2 hafta önce ailesi benimle görüştüğünden şüphelenmiş. Bana mesaj attı senden uzak durmam lazım ailemle çok tartıştım mecburum buna dedi ve daha ses soluk yok. Ben de günlerce adam akıllı bir açıklama bekledim ama yapmadı en son ne seni ne aileni istiyorum bir açıklama bile yapmadın bana hangisi beraber halledecektim dedim aradım mesaj attım dönüş yapmadı hiçbirine Allah'ından bul deyip sildim her yerden ulaşmadı da bana zaten. Ne düşünüyorsunuz? Sizce onca verilen söze rağmen böyle davranması kaçıp gitmesi normal miydi.

Erkek ailesi istemiyor diye gerçekten sevdiği kadından vazgeçer mi, bu kaçış normal mi?
Cevapla