Sarma yapsa ve size fazla masraf olmasın diye restoran ve kafeye gitmektense piknik yapmayı istese.
3 ay
Sarma yapsa ve size fazla masraf olmasın diye restoran ve kafeye gitmektense piknik yapmayı istese.
Cevap
10Cevap
Sami mi gelir lakin ilk buluşma kısa ve öz olur uyum olursa sonraki buluşmalara uygun bi faliyet olur.
Aslında yapmayacaktım ama bana karşı hem yoğun duygular ile yaklaşması hem de uzak şehirden gelip bana hediyeler almasından dolayı borçlu hissettim kendimi. Birçok konuda uyumluyuz. Piknik olamayacak zaten hava kotu brn masraf yapmasin diye piknik istemistim ama mecbur kafede otururuz ama sarmayida yolda giderken yesin diye yapmak istedim
Ev kızı imajı vermeye çalışıyor diye düşünürüm
Aslında yapmayacaktım ama bana karşı hem yoğun duygular ile yaklaşması hem de uzak şehirden gelip bana hediyeler almasından dolayı borçlu hissettim kendimi. Birçok konuda uyumluyuz. Piknik olamayacak zaten hava kotu brn masraf yapmasin diye piknik istemistim ama mecbur kafede otururuz ama sarmayida yolda giderken yesin diye yapmak istedim
Oda yediyse mevzuyu uzatmayın
Akşamına güzel bir s... vişme olacaksa neden olmasın
Oksijen israfi
D... l israfı hayatın gerçeği bu.
Arzu yoksa saygı da yoktur
Saygı yoksa arzu da olmaz
İstediğiniz de yelkenleri suya indirip
İşinize gelmediğinde nasılda tornistan ediyorsunuz.
Sana beta sevgilinle mutluluklar
Hasta
Sorunlu
Çocukça ve oldukça kötü
Ilk bulusma icin banada fazla gelmisti yapmayacaktım ama bana karşı hem yoğun duygular ile yaklaşması hem de uzak şehirden gelip bana hediyeler almasından dolayı borçlu hissettim kendimi. Birçok konuda uyumluyuz. Piknik olamayacak zaten hava kotu brn masraf yapmasin diye piknik istemistim ama mecbur kafede otururuz ama sarmayida yolda giderken yesin diye yapmak istedim
Ekstra hoşuma gider
Yemek piknik sonrası direk evlendirme dairesi 🤪
İlk buluşma için erken söylemler
Aslında yapmayacaktım ama bana karşı hem yoğun duygular ile yaklaşması hem de uzak şehirden gelip bana hediyeler almasından dolayı borçlu hissettim kendimi. Birçok konuda uyumluyuz. Piknik olamayacak zaten hava kotu brn masraf yapmasin diye piknik istemistim ama mecbur kafede otururuz ama sarmayida yolda giderken yesin diye yapmak istedim
Yapmacık bulurum bu ortam da
Uzun yol geliyor, benden dolayı ikinci kere bilet almak durumunda kaldı. Ben de sarma yapmak istedim, yolda yemek ister diye.
Güzel marifetli diyebiliriz
Oooo keşke yaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence inanılmaz tatlı bir hareket bu 🥹💚 Hem emek var, hem düşünceli, hem de “para harcatmayayım” inceliği… 30+ erkeklerin çoğu da böyle şeyi ciddiyet ve özen göstergesi olarak görür bence. Ama tek şeye dikkat: İlk buluşmada çok kasmadan, “deneyelim, olmazsa kahveye geçeriz” kafasında olmak güzel olur 😌 Sen böyle bir plan yapmayı düşünüyor musun, aklında biri var mı? 💫