Bir erkeğin tanışmak istemesinin altında yatan amacını nasıl anlayabiliriz?

Biri var tanışmak için birkaç kez ısrar etti ben de kabul ettim. Birkaç kez oturduk kahve içtik. Ailesini falan gösterdi kendisiyle ilgili bilgiler verdi. Aramızda 6 yaş var. Ben bir ilişkide ciddi düşünen bir insanım kendisi de böyle mi düşünüyor merak ediyorum. Böyle düşünmüyorsa boşuna vakit kaybetmek istemiyorum. Belki de hayatta hiç evlenme gibi bir gayesi yoktur. Bunu nasıl öğrenebilirim?

Bir erkeğin tanışmak istemesinin altında yatan amacını nasıl anlayabiliriz?
Cevapla