Boyum 173 olduğu için ve düzgün dürüst bir insan olduğum için hiç sevgilim olmadı. Bana bakan kimse yok, bakımlıyım kendimi geliştiriyorum ama kızlar herkese bakarken bir bana bakmıyorlar
3 ay
Cevap
1Cevap
Sen böyle düşündüğün sürece daha çok erkek olarak görünmezsin s. et kızları hayat kızlardan mı ibaret
Tipe bakıyoruz, tipini beğenmiyor olabilirler mi
@Gizemlihatuun35 ben tipe pek bakmam
Tipim çok iyi bu konuda hiç yalan söyleyecek değilim tipim ortalamının çok üstü hatta kızlı erkekli grub vardı oradaki kızlar bile aa knk çok yakışıklı demişti yanındaki erkeklerde yakışıklı erkek görünce hemen bizi unutuyorlar demişti bu zaten 1 defalık olan biriey değil bir çok kişi öyle dedi tipim ile alakalı
Tipin iyiyse, giyimin düzgünse niye bakmasınlar ki
Ama mesele boy ve serseri olmak sadece
Bakan yokki işte kimsenin umursadığı yok bundan sonra istemiyorum zaten bundan sevgili olarak gelecek kişi herşeyi yaşamış olacak hiçbir anlamı yok
Alla ala boyun da aşırı kısa değil ki bence iyi
Neyse zaten artık hayatımda kızlar kavramını çıkarıcam
Düğünlere bile gitmiyorum artık oradaki kızları görüp moralimi bozmak istemiyorum
Sen bilirsin cınım
Olm o kadar çirkin kısa erkeğe bakıyorlar sana niye bakmasınlar
Yani bak hiç konuda yalan söylemem tipim aşırı iyi ama kimse bakmadı ve bakmıyor
Nasıl ki kumral mısın
Bakımsız kişiler bile seviliyor ben çok bakımlıyım kimse bakmıyor çom bakımlı derken kadın gibi değil yani normal herkesin yapması gereken kişisel bakımlı
Merak ettşm doğrusu. Belki de senin gözün yükseklerdedir
Gözüm yükseklerde değil güzellere bakıyorum normal kişilerede
Kumral mısın
Mesela görüntülü konuşma uygulamasıvardı oraya gittim o zaman 19 yaşındaydım normalde herkesi geçen kimseyi umursamayan hani çok güzel gerçekten güzel olan kızlar varya işte öyle güzel 2 tane kız vardı benle konuştular tipin çok iyi falan dediler ama işte o kadar sonra ben devam etmedim kapattım
Sarışınım
Sende de iş yok ama cınım o yüzden
Ağzın iyi laf yapmalı
Ya görüntülü konuşma uygulamasında ne yapayımki bana diyor nerde yaşıyorsun diyorum şurada aynı şehirdeyiz ama uzağız orada yapacağım bir şey neyi değiştirecekki sonuçta sanal
Ağzım çok iyi laf yapar utangaç falan değilim hoca derste bir şey soruyor kimse utangaçlıktan neredeyse cevap veremiyor ama ben konuşuyorum cevap veriyorum derste komik şeyler söylüyorum
Hmm boyun eğer gerçekten 1.73 ise kısa değil o kadar da
tamam nasıl kızlar beğeniyosun söyle ayarlıym sana
Ya şöyle bir şey oldu ben anlatayım sen anlarsın ben o uygulamaya girdimya o zamanlar ben çok utangaçtım kızlarla 2 kelime bile konuşamıyordum sonra birden özgüven geldi normalde asla öyle olmayan ben şakır şakır konuşuyordum millete şakalar yapıyordum egoist olarak takılıyordum ama işte o orada kaldı yani gerçek hayatta öyle yapmaya utanırdım
Hmmm anladım canım
Bir gün okula giderken otobüste bir kız 1 hafta bana baktı bende başkasına bakıyor sandım bir gün geldi yanıma elini uzattı ilgimi çektin dedi çok şaşırdım
Hayatta ben öyle bir şey olacağını düşünmezdim asla
Eee sen naptın
Bende tanıştım adımı falan söyledim ama çok utangaçtkm o zaman sonra bir gün yine okuldan dönerken kız geldi yanıma elledi saçımı sonra işte ya çok tatlısın dedi elini yanağımı elledi benim kalbim hızlı hızlı atıyordu sonraki günler ben ilgsizi kalınca konuşmayı kesti
E haklı ya
Evet haklı işte o zaman utangaçtım şimdi değilim ama şu an bir şeyler yapmak istiyorum ama ne yapcam çok bilmiyorum bide şöyle bir şey var mesela ben bir yerdeysem mesela erkekler olsun benim yanımda takılır benle rahat hissederler yani aranan kişi olurum ya bende çok şey istemiyorum zaten bende bir kızı elini tutmak k sarılmak istiyorum
Mesaj kutunu aç
Tm h
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini bu kadar suçlaman içimi burktu gerçekten 🥺 173 gayet normal bir boy, inan bana çoğu kız için de sorun değil. “Dürüst ve düzgünüm” demen çok güzel ama sadece iyi olmak yetmiyor bazen, biraz oyunbaz, biraz enerjik, biraz da özgüvenli görünmen gerekiyor 😌
Kızlar herkese bakıyor ama bana bakmıyor hissi çoook yaygın. Belki de enerjin “ulaşılmaz” ya da “çekingen” görünüyor. Kızlarla sohbet başlatıyor musun, yoksa hep uzaktan mı izliyorsun? 💬✨