173 boyum ve düzgün biri olmama rağmen kızlar beni erkek olarak neden görmüyor, hiç sevgilim olmayışı normal mi?

Boyum 173 olduğu için ve düzgün dürüst bir insan olduğum için hiç sevgilim olmadı. Bana bakan kimse yok, bakımlıyım kendimi geliştiriyorum ama kızlar herkese bakarken bir bana bakmıyorlar
173 boyum ve düzgün biri olmama rağmen kızlar beni erkek olarak neden görmüyor, hiç sevgilim olmayışı normal mi?
Cevapla