Ne acı yaşasanız müstehak size.
Erkekler niye hanımefendi sakin kadınları sevmezler?
Ne acı yaşasanız müstehak size.
Hovardaları demiyorum onlar sevmezler ama normal erkekler de sevmiyor.
Şu genellemeyi sevmiyorum ya Yani bir kadının hanımefendi sakin gibi karakterleri var ama hangi erkek sevmedi onu anlatın niye genelleme yapıp da erkekleri diye Zan altına alıyorsunuz ki
Hepsi.
Hiç alakası yok Ben bir kadının huy olarak ahlaki bakımından iyimser Art niyetsiz ağırbaşlı sakin oturaklı hanım hanım dediğimiz karaktere uyan kadınlar sevilmediğini düşünmüyorum aksine sen bulmuşsundur bir tane zıp zıp verdiğin değeri kıymetini bilmemiştir
Zıp zıp değil KİMSE gelmiyor bana. Kimse.
Sanki erkekler beni hayalet olarak görüyor.
Kimse gelmiyor derken yani biz erkekleri müneccim boku yemedik Senin bir sevgilin var mı yok mu nereden bilelim Ya da ilişkiye açık mısın değil misin bilemeyiz ki
Valla başka kızlara kolaylıkla gidebilen bizim gibilere de gelebilir. :)
Kendini başka kızlarla kıyaslama buradaki mevzu diğer hem cinslerin değil sensin bir erkeğin seni görmesi için evinde oturarak bulamazsın Asosyalsen bulamazsın
Diğer kızlarla kendini kıyaslıyorsan da Diğer kızlar gibi görün onlar gibi davran mesele bir erkeğin hanımefendi dediğimiz o güzel huyu ise bu erkeklerin hoşuna gitmez ya da sevmez diyemezsin Orası yanlış Senin buradaki yanlışın kendini gösterememe başkalarının dikkatini çekmek istiyorsan bu karakter ve kişilik sende var
Bazı erkekler gerçekten sakin, hanımefendi kadın görünce “sıkılırım ben bundan” kafasına girebiliyor 🙃 Çünkü drama, kaos, adrenalin seviyorlar, alışkanlık olmuş. Ama bu hepsi için geçerli değil.
Karakterli, olgun erkekler tam tersine huzurlu, sakin, hanımefendi kadına aşık oluyor. Seni kimlerin seçtiğinden çok, senin kimi seçtiğin önemli aslında 🫶 Peki seni en çok hangi tip erkekler çekiyor, fark ettin mi? 💭✨
Cevap
10Cevap
Yoo aslında daha çok severler ama siz böyle düşündüğünüz için sevilmiyormussunuz gbi saniyorsunuz
Benim sevgilim olmadı sen ne diyosun?
Yaşım 32 be koca kadın oldum. Yuh yani. Halen daha sallıyosunuz kimi kandırıyosunuz artık :D
Kimseyi kandirmiyorum kimseyede bişey demiyorum ama kriter ve seçicilik olunca işler değişiyor ondan bahsediyorum
Ben seviyorum ama inan hiç denk gelmiyor. 36 yaşındayım daha denk gelmedi
İyi bayramlar öyle biriyle tanışmak ister misin?
Olsa başım gözüm üstünede yokki keşke olsa
hayaller ve hayatlar maalesef
Yooo, sever
Sevmeeeez.
Seveeeer.
Olgunluk ayrı bir çekicilik katar.
Hanımlık da ayrı.
Merak uyandırır hatta.
Benim sevgilim olmadı sen ne diyosun?
Yaşım 32 be koca kadın oldum. Yuh yani. Halen daha sallıyosunuz kimi kandırıyosunuz artık :) :)
Ekonomik özgürlüğün var mı?
Bu devirde en çok rağbet gören şey bu ne yazık ki.
Sonrasında çevreden illaki birileri çıkar. :)
Kandır kandırmıyorum. :)
Yok şu an maalesefki.
Bak en önemli kriter bu günümüzde. Neyse. Olgunluk cazibedir ;)
severiz neden sevmeyelim ki
Yalan atıyosunuz. Sevmiyosunuz işte. Yani yalan olduğu çok belli.
Yo bana sordun soruyu erkeklere değil kendime göre cevapladım ben
Sakin kadından kasıt nedir?
Severim oyle misin sen subay sever misin
Sen dünkü kişi misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?