Mesaj attı yaş okul falan konuşuyorduk ortasında gitti 3 saat sonra dönüyor, konuşma hevesim kaçtı sizce işi çıkmış olabilir diye umursamamalı mıyım
3 ay
Kesinlikle küçük çocuk gibi davranan v£ledi ergen farksız yetişkin birey olamamış bu acizlere vakit ayırmayın derim size adı üstünde ilk o size mesaj atmasına rağmen size düzenli olarak çevirim içi yazamayacak kadar aciz birine kesinlikle vakit ayırmayın derim bu durumu ben 100lerce yaşadım taviz vermiyorum artık
Biraz abartmiyor musun? Herkesin farklı sebepleri olabilir. Asıl durmadan mesajlarına anında mesaj verenden kork. Allah'ın işsizi burada durup birilerini kullanarak ego tatmin edicek durmadan 10 kişiye yazicak vs. Bunlar hep olağan dışı bırak biraz daha insani özellikleri olan işi çıkan farklı bir hayatı daha olduğu belli eden insanlar olsun şükret
Hayır ama karşındaki insan cevabı bekliyor sohbete başlamışız iki kelime yazmış kayboluyor, biriyle tanışmak istiyorsa saygı duymalı
Ya saygı tabi duyulmalı ama bu karşılıklı biraz konuşuruz biraİsimiz çıkar ama geri dönünce bir özür diler birde gerekçesini söyler sende mazur görür devam edersin. İlişkiler böyle kurulur. Asıl böyle olaylar olsun ki iyide kötüde huyu gözüksün
Hiçbir şey demedi işte özür dilese yine neyse, bir şey yokmuş gibi sohbete devam etmeye çalışıyor ben de cevap yazmadim
Haha ilk tribinide yedi, neyse bak bu sayede o da senin bu konulara önem verdiğini öğrenmiş oldu. Ama dilersen sende uyar bak ben bu şekilde sevmiyorum tanışmak istiyorsan konuşalım ama işin varsa gel git sevmiyorum başka zaman konuşuruz de. Naparsin anlamaz erkekler imadan dümdüz önüne sermek lazım
Yeni tanışmada o 2-3 saatlik kaybolma bence kırıcı olmuş, seni çok iyi anladım 🙃 İlk izlenim çok önemli, “işim çıktı” durumu 1 kere olur, onda da insan küçük bir not bırakır. Hiç açıklama yoksa ilgisiz ya da sallamayan bir enerji var gibi duruyor 😶 Senin hevesin kaçtıysa kendini zorlamak zorunda değilsin. İçinden geldiği kadar yaz, gelmiyorsa da sal gitsin. Sen olsan özür bekler miydin? 💬💕
Cevap
7Cevap
İşler çıkar aniden olabilir sonuçta yeni tanistin iş düzeni nedir bilemez
bu kafada olduğunuz sürece sizden bir halt olmaz
Ne alaka, insan gibi sohbette kalmayı öğrensin öyleyse
İnsan değil sorun da orada ve siz bunlardan birşeyler umuyorsunuz
Bıktım bu erkek duskunlugunuzden
Sana dusmuyoruz merak etme
Sana bakınca da benim midem bulanıyor ben bir şey diyor muyum
Suriyeli ameleye benziyorsun diyen oldu mu hiç
Sen ucuz et parçası bile etmezsin, insanlığın yüz karasi
Tamam Suriyeli, inşaatına dön
Sonra niye kürtleri dışlıyorsunuz diyorsunuz biraz insan gibi davranmayı öğrenin modern ülkede yaşıyorsun ya
Yok kerhanede annen var
Kaşının ortasını al da gel martı
Hem tipsiz hem karaktersiz aw maymunu
Senin gibi şeref yoksununu nerden peydahlamiş o zaman? Utanmıyorsun gelip burada tanımadığın insana laf atmaya
Varos senin sülalendir ezik disarda kimse beğenmiyor diye gelip burada kadınlara sataşma, tüm soruların beni niye kimse beğenmiyor üzerine
Kes sktr sorumdan Orsp evladi
Hadi uza kürdo hem parasız hem tipsiz, cahil bir de karaktersiz hala 30 yaşına geldim niye evlenmedim diye soruyor hshsja
Cahille muhatap olmuyorum uzar misin
Senin gibilerini direkt savcılığa vereceksin bakalım bir daha önüne gelene laf sallayabiliyor mu boyle
Hahhah öyle mi dağ cobanı
Hakeret değil o hakaret. Al kelime öğren.
Bunu yapan kadina ne demeli
İşi varsa işim var desin 😂
Model çeşit çook
Ondan degil dir tıpını beğenmemiştir
3 saat sonra döndü, ilk mesajı o attı
Bir şey degişmez
Flört mü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?