Ayrıldık , derin bir hüzün var..
Peki sizce erkekler ayrılığı değeri kıymeti geç mi hisseder?
Peki sizce erkekler ayrılığı değeri kıymeti geç mi hisseder?
Erkek geç ayrılır, bekler ve değmeyeceğini anladığı an vazgeçer. O ilişkiyi ayakta tutan kadın değil, erkektir. O yüzden acısını bu bekleyiş sürecinde çekeriz. Bir adım atmıyorsa bitmiş deriz. Kabullenip hayatımıza devam ederiz.
Küçük bir sorunu büyütüp sessiz kaldı yazmadı sanırım bitirdi
Onunda yolu açık olsun.. yandığım sadece mutlu anılar sanırım
Yapacak bir şey yok zaten. Yaşadığımız süreçte bize kalan her zaman yalnızlıklarımız oluyor. Kimisi buna nankörlük der, kimisi de gamsız. Verilen emek, değeri kim nereden bilecek zaten. Değmeyince, değmiyor işte. Biz karakterimizden ödün vermedik, vermeyiz. Haketmeyen kaybeder biz hayatımıza devam ederiz. Sonra mumla ararlar zaten şaşmaz gerçektir.
Seven , küçük bir anlaşmazlığı büyütmezdi diyorum şimdi
Herkes mış gibi yapmaya başladı..
Her şeyin hayırlısı olsun
Kesinlikle öyle. Pireyi deve yapıyorsa zaten sevmemiştir.
Evet maalesef..
Evet, ilk başta rahatlık gelir ama sonra seni aramaya başlar
Ayrılık sonrası kalbinin böyle sızlaması çok normal, gerçekten zor bir süreç 🥺💔 Erkeklerin çoğu duyguyu bastırıp “ben iyiyim” moduna giriyor, bu yüzden genelde acıyı ve kaybettiklerinin değerini geç fark ediyorlar. Sessizlik çökünce, kimse yokken, özel anlarda dank ediyor. Ama bu senin değerinle ilgili değil, onların duygularını yönetememesiyle ilgili. Şu an en çok ne zor geliyor sana? 🫶✨
Anılar, söylenen sözler, verilen emekler..
Ah be… En çok da anılar yakar işte insanı 😔🕯️ Emek verip sevdiğin için hiç pişman olma.
Cevap
6Cevap
Bazen evet.
Erkekler ayrılık anında duyguyu bastırıp sonradan eksikliği fark edebiliyor.
Ama bu herkes için geçerli değil.
Geç fark etmesi de geri döneceği anlamına gelmez.
Çok doğru söylüyorsun
Bu konu da çok tazeyim
Bende :(
Ben söz attım 🫂🥹
Oo o daha ağir :( çok geçmiş olsun
Teşekkür ederimmmm şu an ağlamıyorum umarım patlamam
İçini dök ağla :( niye bitti
Çok uzun bir mesele tatlım ama şöyle söyleyeyim çiçek bile almadı...
Bu adam hayatından çıkarak sana iyilik yapmış bacim
Ben attım
İyi yapmissin
Yeni birini çok çabuk bulursa hiç bi acı hissetmez ama bulamazsa zamanla acıyı çeker
Bu söylenti doğru yani
Hiç bir şey sebepsiz olmaz giden başkasını bulur kalanda kendini.
Sanırım ben kendime doğru gidiyorum
Çok teşekkür ederim
Daha iyisini bulamazsa evet
Pireyi deve yaptı..
Önceden konuşarak cozerdik
Bu sefer böyle olmadi..
Galiba nasip degil
Kişiye göre değişir kardeşim.
Nasıl yani
Kimi zamanında kıymet bilir kıymeti anlaşılmaz. Kimi de geç anlar kıymetini.
Anladım
Teşekkür ederim
Galiba sevse küçük bir sebebi deve yapmazdı
Günlerce sessiz kalmazdı.
Belki onun da kendine göre sebepleri vardır. Bazen sessizlik de olabiliyor. Rica ederim efendim.
Hakkında hayırlısı olsun her şeyi sildim..
Etmezler
Hadi ya
Evettt erkekler sonra kadınlar hemen hisseder
Bu söylenen doğru yani? Peki takriben kaçıncı günde ya da ayda dank edebiliyor..
Umurlarinda olmaz
:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?