Erkekler doğru insanı kaybettiklerinde farkına varıyorlar mı?

Flörtümle konuşmayı ben kestim. Çünkü gerçekten fazla ilgi verdim, onunla sohbet etmek istedim, onu anlamaya çalıştım. Hem geçmişi temiz biriyim hem de ileriye yönelik ciddi düşünen biriyim. Hayatına şimdiye kadar giren en doğru insan olabilirdim ama buna kıymet vermedi. Üstelik ilk konuşmayı başlatan, tanışmak isteyen de oydu. Şimdi düşünüyorum da… Bu erkekler hiç pişman olmuyor mu? Bu kadar ilgi gördükten sonra insan bir şey hissetmez mi, düşünmez mi? Takipten çıkardım, numarasını sildim artık bir iletişimimiz kalmadı.

Erkekler doğru insanı kaybettiklerinde farkına varıyorlar mı?
Cevapla