Sevgili varken arkadaslari ihmal etmek dogru mu, siz bu iliskide hangi tarafta olurdunuz?

Bir tanesi, diğerine sevgilisi varken bile arkadaş çevresini ihmal etmemesi gerektiğini, tek bir kişiye fazla bağlanmanın ileride sorun yaratabileceğini söylüyor.


Diğeri ise sevgilisiyle çok iyi anlaştığını, onun aynı zamanda en yakın arkadaşı gibi olduğunu ve bu yüzden başka insanlarla görüşme ihtiyacı hissetmediğini savunuyor.


Yani biri daha dengeli ve uzun vadeli bakıyor, diğeri ise şu anki ilişkisinden memnun olduğu için bunu yeterli görüyor.

Sevgili varken arkadaslari ihmal etmek dogru mu, siz bu iliskide hangi tarafta olurdunuz?
Cevapla