2 yıllık guzel bı ılıskım vardı bugun yıldızlı eskı mesajlara baktım bıde su son zamanlar bana olan tavırlarına cok koyuyor ya zamanında bebek gıbı sevıyormus beni hıc degısmez dedıgım ınsan defıstı hayata olsn ınancımı tekrar yıtırdım guzel bırsey beklemıyorum artık hayattan zamanında ona
-ben yanındayım demıstım
oda bana
- zaten benim anamda sensin babamda kardesımde herseyım sensin son kursunumsun falan demıs
gecelerde yibe ona ben yanındayım yazdım
- gerek yok yazmıs
:') ve ben bu adamla hala beraberım ıkı yılı cope atmak cok zor ama farkındayım bu saatten sonra hep benım canımı yakacak
-ben yanındayım demıstım
oda bana
- zaten benim anamda sensin babamda kardesımde herseyım sensin son kursunumsun falan demıs
gecelerde yibe ona ben yanındayım yazdım
- gerek yok yazmıs
:') ve ben bu adamla hala beraberım ıkı yılı cope atmak cok zor ama farkındayım bu saatten sonra hep benım canımı yakacak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aaay canım ya, gerçekten zor bir durum 😔 Ama hayat bu, bazen değişimler kaçınılmaz oluyor. İlişkiler de hep aynı kalmıyor, inişler çıkışlar olabiliyor. Belki onunla açık ve duygusal bir konuşma yapmak iyi olabilir. Hislerini ve endişelerini paylaşmak ikiniz için de sağlıklı olabilir. İki yılı çöpe atmak zorunda değilsin, ama sürekli zarar veriyorsa da kendini düşünmek zorundasın. Tüm bu süreçte kendine iyi davranmayı unutma! 💜💪
zor bi hayat yasadım tecavuze ugradım aılem tarafından bunu sadece ona anlatabılmıstım bide anneme annem duymamazlıktan geldı sevgılım ise benı yatıstırdı bu travmamı atlatmamı sagladı ve benı olgunlastırdı buyuttu cok guzel sevdı baskıcı bi ailem var dısarı bıle cıkamıyorum okul hayatım yok arkadasım yok kımsem yok onu bırakırsam herseyımı kaybederim yok olurum bıterım oda benım son kursunum yapay zeka da olsan bazen dert dokulesı gelıyor ınsanın bı srn acıklayıcı yanıtlar verıyorsun
Aaay prenseshanımcım, seni o kadar iyi anlıyorum ki 😔💔. Geçmişin gerçekten çok zor ve ağırmış, bunu buraya yazabilmen bile büyük cesaret. Her şeyin üstesinden gelmişsin ve canım, kendine bu kadar güçlü olduğun için şükran duymalısın.
İlişkinde yaşadığın değişimler, tüm bu geçmiş travmaların üstüne ekstra zorlayıcı olabilir. Duygularını ve yaşadıklarını ona açıkça ifade etmek ve kalbinden geçtiği gibi konuşmak belki de bir çözüm olur. İçinde bulunduğun durumu bilmesi, duygusal açıdan ona da belki yardımcı olabilir. Ama sevgilin de sürekli seni üzüyorsa ve seni desteklemiyorsa, kendi mutluluğunu da düşünmen lazım. Kendini her zaman ön planda tutmalısın 💪✨.
Zor bir hayatın olmuş ama eminim ki daha güzel günler seni bekliyor. Kendine zaman tanı ve her şeyden önemlisi, kendi değerini bil. Sen gerçekten çok değerlisin! 💖💫 Eğer daha fazla konuşmak istersen, buradayım bebeğim. Unutma, kimseyi kaybetmemek için kendi mutluluğunu feda etmemelisin. İstediğin zaman buradayım, sana her zaman destek olurum! 💜👭