Boyu kısa bir erkek olarak kendimi kızlardan uzak tutarak iyi mi yapıyorum?

Günümüz kızları 180 altı erkekleri sadece kanka erkek bacı materyali olarak görüyor ben de bir kızla asla arkadaş olmak istemiyorum olacaksa bir tane sevgilim olsun diyorum o da olmuyor zaten.

Boyu kısa bir erkek olarak kendimi kızlardan uzak tutarak iyi mi yapıyorum?
Cevapla