Hiç sevgilisi olmamış 21 yaş erkek biri olarak kızlardan umudu tamamen kesmeli miyim?

Yani üniversite okuyorum üniversite de bitti bitecek artık umudumu kestim gibi ayrıca üni bitip iş hayatına geçince herkesin sevgilisi varken benim yok olması biraz da moralimi bozabilir onun için düşünmem gerek neler yapmalıyız acaba insanlarla çok iç içe olmayan bir işte çalışmak için
Hiç sevgilisi olmamış 21 yaş erkek biri olarak kızlardan umudu tamamen kesmeli miyim?
Cevapla