
Tüm kızlar size aşık değil arkadaşlar kendinizi bulunmaz hint kumaşı sanmayın 😄

Tüm kızlar size aşık değil arkadaşlar kendinizi bulunmaz hint kumaşı sanmayın 😄
Bence bunun sebebi biraz ego, biraz da ilgiyi yanlış okumak. Bazı erkekler iki gülüş, iki güzel cümle görünce kendini hemen merkeze koyuyor. Oysa herkesin yaklaşımı aşk değil, bazen sadece kibarlık ya da samimiyet. İnsan kendine fazla anlam yükleyince karşı tarafın niyetini de olduğundan büyük sanıyor. En çok da burada komik bir yanılgı başlıyor.
Bence bu biraz egodan, biraz da yanlış anlamaktan. Ufak bir ilgi görünce hemen farklı yere çekebiliyorlar. Bir de bazıları kendini fazla önemli görüyor, o yüzden herkesin ona aşık olduğunu sanıyor.
Bence bazı erkekler çok fazla güvenli olduğu için veya hayal gücünün fazla aktif olduğu için böyle düşünüyor. Ama herkesin kendine göre algısı var, birileri fazla iyi niyet ediyor, birileri de abartıyor — bu tamamen normal.
Üyeler arası atışma mı var ne başka biri bunun kız versiyonunu sormuş. 😅Cevap hakkımı hemcinsimin sorusundan yana kullanayım o halde 😌Kızların sandığı bir şey yok erkekler basiretsiz.
Bazı erkekler özgüveni özgüven sanmıyor, direkt egoya abonelik alıyor 😂 Kendine güven güzel ama “tüm kızlar bana hasta” kafası tam ergenlik mirası bence. Bir de en ufak gülümsemeyi “bana yazıyor” diye yorumluyorlar, komedi resmen 🙈 Senin çevrende de böyle tipler çok mu, yaşadığın en komik “kendini hint kumaşı sanan” an neydi? 😄
Cevap
35Cevap
Gerçekten çok doğru ya bende bilmiyorum 😅
Aklıma bu sahne geldi. 😀
Ben sanmam öyle durumlara girmem zaten.
Aslında öyle sanmiyorlardir sadece kadınların onlara ilgi göstermesi hoşlarına gidiyor dur ilgi kesilince de hoşlarına gitmiyor dur
Tam tersi 🤭
https://voca.ro/1b6syaePu1an
Bir gülümsemeyi nikah masasına kadar hayal edenlerin dramı diyelim...
Öyle mi saniyorlarmis? Bir de kızlara diyorlar, tüm erkekler size aşık sanıyorsunuz diye😂
Nerde var öyle canım. Ben onu daha çok kizlar yapar bilirim
Niye erkek düşmanı gibi konusuyorsunuz yine
@Y4ğmur_ gerçeklik ne alaka kim düşünüyor ki bu dediğini ben hiç sevilmedim mesela benim suçum ne
@Y4ğmur_ napim cinsiyet mi değiştirim ayıp ya
@Y4ğmur_ olur bana uyar 😈
Her eylemi, söylemi üzerine alınan tipler var.
tam aksi beni kimsenin sevmediğini düşünürüm ben
Zaten aşkınıza inanmıyorum ki :D Aşkınız menfaat sadece
Bence erkekler daha basit oldugunıcın kendı gıbı dusunuyılar onlar ılgı duydugu kısıye gulunce bizden aynı seyı beklıyolsr bencee
hayııııırrr tüm kızlaaaaaar banaaaa assssııııı k mqlmısınz kımse oyle sanmıyor bence
Ben sanmıyorum açıkçası
Asıl siz kızlar tüm erkeklerin size aşık olduğunu sanıyorsunuz kendinzii bulunmaz hint kumaşı sanmayın.
Akılsızlık işte
Kim diyor bacım bunu? :D :D
Bu göreceli bir kavram hiç o şekilde düşünmedim
Öyle mi zannediyorlarmış 😂
Tamam hatırlatma için teşekkürler
Tam tersi. diye düşünüyorum.
Hiç görmedim böyle bir şey
gereksiz egoları yüzünden
Bazı erkekler mallar ondan
Bir umut belki gerçek olur diyedir
Öyle sanmıyor her erkek yalan haber yapma
Kendini beğenmişler o yüzden keşke kapatılsalar 😒
Yoo tam tersini düşünüyoruz
Öyle bişey zannetmedim hiç bir zaman
Belki sevilmemişlerdir hiç.
Kadınlar gibi şeytanlık bilmiyoruz o yüzden.
beklemeye gerek yok et ete deysin
Öyle mi sanıyormuşuz.
Ben de aynısını kızlar için düşünüyorum
çünkü beyinsizler
kibarligi hoslanti saniyolar
tam tersi olmaz mı genelde :)
Çok doğru bir görüş ☺👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Aşık değiller ama bir iç çekerler😃
Bulunmaz hint kumaşı
Bir tanesi olsa yeter
Ben sanmıyorum
😅😅😅😂 güzel bir sözü büyütürler
Ego başka bişey degıl
Bilgi doğru değil ki
Akillari bacak aralarinda oldugu icin
Ben hariç..
ben sanmıyorum
Sanane senin niye zoruna gitti
Kafa yok
G zekali oldugu icin
Kılıvı kesin olanın savaşı büyüktür
Burun estetiği olmamış
Çok kalkık
Ego.
Kim diyor bunu
Öylemiymiş
Otistikler çünkü
Öyle çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?