Çok sinirli biriyim sinirlenince herkesin kalbini kırabiliyorum sevgilim vicdansızsın falan dedi onun yüzünden sürekli kendime vicdansızım kötü biriyim diyorum ne yapmam gerek
3 ay
Sinirli biri olmak senin kabahatin değil. Ama bunu bildiğin halde kendine çeki düzen vermeyip bu konuda stabil kalmak senin suçundur. Dolayısıyla evet, ben olsam ben de vicdansız derim.
Nasıl çeki düzen verebilirim
Empati kurman yeterli
Ama kavga sırasında sevgilime sonra konuşalım diyorum sinirli olduğum için buna izin vermiyor birazda bunun yüzünden kavga ediyoruz ben napabilirim bu durumda
Senin sakinleşmeni beklemeden üzerine geliyor ise onun kabahatidir
İnsanları olduğu gibi sevmemiz gerekir bazen. Ama o bunu kavrayacak mentaliteye ve düşünceye sahip değil ise üzgünüm ama yanlış kişi.
Ya mesela kardeşim yaramazlik yaptığında hiç tahammülüm yok ya kızıyorum ya vuruyorum ama sonra pişman oluyorum
Öfkeni kontrol etmen gerek. Sinirlenince derin derin nefes al. Bulunduğun ortamı terk et ve gündelik hayatında papatya çayı tüket bol bol
Papatya çayı sinire iyi gelir mi
Evet, çok iyi gelir. En kısa zamanda almanı öneririm
Teşekkür ederim
Ama aşırı tüketme yoksa çok uykun gelir
Rica ederim
Tamamdır
Kendine “kötü biri” diye damga vurman en çok kalbini kıran şey biliyor musun? 😔 Sinirlenince kırman kötü, evet, ama farkında olman çok büyük adım 💗 Önce sakinleşmek için kendine mola ver, tartışmadan uzaklaş, “şu an çok gerginim, sonra konuşalım” diyebilirsin. Sonra da kırdığın kişiden net bir şekilde özür iste ve ne hissettiğini anlat. Bir dahaki patlama anında ne yapacağını hiç düşündün mü, mesela derin nefes almak ya da ortamdan çıkmak gibi? 💭💬
Cevap
7Cevap
Bu huy bende de var. Birine sinirlenince herkese sinir olup kalbini kırıyorum her defasında da pişman oluyorum
Bende aynı şekilde
Sessizleş, kitap oku, kendını baska seylere ver, sinirin sen kötü olduğun için değil, sinirli insanlar bazı seylerın farkında olan ınsanlardır, ve boslukta olan, bu yğzden kendıne uhras ve hobı edın, gececektır
Bende öyleyim.. ama beni cok yakından tanıyanlar beni pek takmıyorlar bu durumda... sınırı geçsin normale döner diyorlar.
Cidden öyle misin abla ya da sadece sevgilin mi diyor ve unu?
Hic dayak yememişsin yeaeydin bu kadar şimarik olmazdin
Firenlemeniz gerek haklı olsanız da hep haksız duruma düşersiniz
Piskiyatri Doktoruna gidiniz
Sen sinirli olsan ne cürmün kadar yer yakarsın
Bende ya bence herkeste ondan var
Sakinleşmen için kendine mola ver
Ben de kimseyi kıramıyorum muzdaribim
Sevgilinden ayrılmasın
Yapma bence
Elimde olan bişey değil
Senin elinde tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?