Sevilmek bazı insanlara garip bir özgüven veriyor. Sanki karşısındaki ne yaparsa yapsın kalacakmış gibi davranıyor. Oysa sevgi, rahat davranma hakkı değil, daha dikkatli olma sorumluluğu yükler bence. Sizce de öyle mi?
Bir insan sizi seviyor diye ona istediğiniz gibi davranma hakkını kendinizde bulur musunuz?
Hayır, bulmam. Birinin sevgisini cepte görmek bence insanın karakterini ele verir. Seviliyorsam daha rahat değil, daha dikkatli davranırım çünkü değer verilen yerde özen de olmalı. Sevgi, karşı tarafa istediğini yapma hakkı vermez. Tam tersine insanın diline de tavrına da biraz daha vicdan koyması gerekir.
Birinin beni sevmesi, ona istediğim gibi davranabileceğim anlamına gelmez. Sevgi benim için karşılıklı saygı ve anlayışla değerli olur. Karşımdaki bana ne kadar değer verirse versin, onu kıracak ya da değersiz hissettirecek davranışların doğru olmadığını düşünürüm. Benim için önemli olan, sevgiyi suistimal etmek değil. onu koruyup karşılık verebilmektir.
Gerçekten çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Belki de insanların ilişkilerinde en çok dikkat etmeleri gereken şey. Sizi seviyor diye ona istediğiniz gibi davranma hakkını kendinizde bulduğunuzu düşünelim ve bunu sık sık tekrarlayın Karşınızdaki asla dayanamaz.
Sevilmek çok güzel çok naif bir duygu örnek veriyorum karşıdaki insan beni seviyor Ama ben onu sevmiyorum ya da herhangi bir şey hissetmiyorum diyelim. Yine de ne olursa olsun onu incitmek istemem Kalbini kırmamak için elimden gelen her şeyi yaparım
Kesinlikle katılıyorum, sevgi rahat rahat hoyratlaşma lisansı değil, ekstra özen sorumluluğu veriyor 🥺✨ Bir insan beni seviyorsa, ona daha dikkatli, daha hassas davranmam gerektiğini hissediyorum. Çünkü kalbini bana emanet etmiş oluyor sonuçta 💔
“Nasıl olsa gitmez” özgüveni aslında büyük bir saygısızlık. İnsan sevdiğini kırmaya bu kadar güvenmemeli bence. Sen bunu daha çok nerede gözlemliyorsun, ilişkilerde mi yoksa arkadaşlıklarda mı? 💬💕
Ahh canımmm teşekkür ederim yaa sen de çok doğru anlamışsın olayı 🥺✨💘 Böyle düşünen kızları görünce içim ferahlıyor resmen 😌 Sevgi = özen + saygı bence de 💞
Ya şu insanları cepte görüp duygusal manipülasyon ile istediği her şeyi yaptırıp, sonrasında ay sen beni yanlış anladın ben seni arkadaş olarak görüyorum diyen insanların saçını başını yolacaksın. Sende beni yanlış anladın aslında ben böyle döverek seviyorum diceksin 😂
Vallahi ne için geldiğine bağlı. Erkekleri sadece yakışıklılığı veya parası için seven o kadar çok kız var ki hal böyle olunca o kız gitse ne yazar ki yerine başka bir kız gelecek hemen. Bu durum erkeklere inanılmaz bir güç veriyor
Sevdiğim birini inciticek şeylerden uzak dururum. Sevdiğim biri ise beni 2. kere kırabilir... 3. kırışında akrep burcu olduğumu hatırlar. Bizlere amsalak muamelesi çekiliyor en karakterli en duruşu sağlam ama vuruşu da sağlam burç.
Kesinlikle hayır. Kimse kimseyi istediği gibi davranamaz çünkü onun da bir çizgisi olabileceğini düşünüyorum. Belki ona karşı yapmış olduğumuz bir hareket karşı tarafın hoşuna gitmeyebilir. Bundan dolayı ekstra dikkat olması gerekli iletişim esnasında. Kısaca nabza göre şerbet.
Bu olaya katılmıyorum kadınlar erkeklere istedikleri gibi davranınca problem olmuyor. erkekler öyle davranınca neden problem oluyor. Bence ilişkilerde denge esastır. Dengesizlige gerek yok