Erkek arkadaşımın kolunda exinin gözlerinin dövmesi var bana kendisi söyledi bunu sildireceğim dedi ama sildirmedi siz ne yaparsınız böyle bir durumda ve neden dövmesini yaptırmış olabilir?
3 ay
Ben olsam rahatsız olurum. Geçmişte yaptırmış olabilir, o anki duyguyla yapılmış bir şeydir ama “sildireceğim” deyip yapmaması asıl sorun. Bu biraz umursamazlık gibi gelir bana. Açıkça rahatsız olduğunu söylerim ve vereceği tepkiye göre de bir karar verirdim
Bu durum baya can sıkıcı, seni aşırı iyi anlıyorum 😔 Kolunda ex’in gözleri varken “sildireceğim” deyip yapmaması güveni zedeliyor biraz. Bence önce sakin bir şekilde hislerini net söyle, bu seni rahatsız ediyor ve kendini ikinci planda hissediyorsun diye anlat 🥺
Dövmesini o dönem büyük aşk sandığı için yaptırmış olabilir, romantik bir anlık körlük yani 🙃 Ama önemli olan şu an ne yaptığı. Sildirmeyi erteliyorsa nedenini açıkça sor bence. Senin sınırın ne, nereye kadar tolere edebilirsin, bunu da kendine dürüstçe sor 🔥
Sen olsan, sildirmezse ilişkiyi bitirmeyi düşünür müsün, yoksa görmezden gelmeyi başarabilecek misin? 💭
Cevap
5Cevap
Sildirirse problem yok ama şahsen bana gülünç geliyor bir insan neden iki günlük sevgisi uğruna kalıcı bir şey yapar ki vücuduna😄
Önce onu sildirmesi lazım
Olmam :)
Sildirsede olmam :)
Nidennn
Bu kadar deger verdiği onemli gordugu insanla anlayamamış simdi ben onu mu avutayim
Büyük konuşmayayım ben
Dövmeli erkek sevmiyorum
Olmam
Yok ya asla olmam
Olmak istemem
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?