Hakkımda kötü şeyler yayılmış, şimdi şikayetçi olmak ve sildirmek için karakola gitmeli miyim?

Ben diyeceğim ki birilerine ulaşmıştım benle alakalı bir şeyler yayılmış zamanında korktum şikayetçi olmadım şimdi arama dokümanına ulaşmak istiyorum kanıt bulup sildirmek için bu kötü bir şey mi
Hakkımda kötü şeyler yayılmış, şimdi şikayetçi olmak ve sildirmek için karakola gitmeli miyim?
Cevapla