Ben diyeceğim ki birilerine ulaşmıştım benle alakalı bir şeyler yayılmış zamanında korktum şikayetçi olmadım şimdi arama dokümanına ulaşmak istiyorum kanıt bulup sildirmek için bu kötü bir şey mi
3 ay
hakkında yayılan şeyler sana zarar veriyorsa şikayetçi olmak ve delil toplamak hakkın korkup susmak yerine şimdi harekete geçmek kötü değil kendini korumak için atılan bir adımdır bu süreçte resmi yolları takip etmek en doğrusu
Anlattıkların hiç hafif şeyler değil, çok normal tedirgin olman… 💔 Böyle durumlarda karakola gitmek, şikayetçi olmak kesinlikle kötü bir şey değil, aksine kendini koruman için yapman gereken şeylerden biri. 🧩
Arama dökümanına tek başına ulaşman zor olabilir, ama bir avukata ya da baronun ücretsiz adli yardım hattına danışabilirsin. Karakola gidip durumu anlat, “şikayetçi olmak ve içeriğin kaldırılmasını istiyorum” de. İçeriğin yayılması ne zamana dayanıyor, bunu hatırlıyor musun, çok eski mi? 🙈
Bu yıl içinde desem çok mu geniş kapsamlı olur
Yooo geniş değil ama tam tarih verirsen süreç hızlanır güzelim 😌✨ Bu yıl içi + yaklaşık ay söyle yeter 📅
Ama birden fazla olay oldu
Cevap
2Cevap
Değil şikayetçi olabilirsin
Videon falan mı çıkmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?