Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?

10 yıl boyunca arkadaşım dediğim, pek çok konuda destek olduğum insan sevdiğim kişiyle aramızı türlü türlü oyunlarıyla sırf hasetliğinden bozdu. Yetmedi, beni onun gözü önünde darp etti. Yetmedi, beni babama ispiyonladı. Babam onun yüzünden bana sokak ortasında küfür etti. Yine yetmedi, olaydan 1 saat sonra onunla, ben canımın derdine düşmüşken hakkımda iğrenç bir şekilde konuştu. Yine yetmedi, kendisinden şikayetçi olacağımı söylediğimde annesiyle birlikte hakkımda iğrenç bir dedikodu çıkardılar. Güya ben onun uygunsuz fotoğraflarını yaymakla onu tehdit ediyormuşum. Oysa ortada öyle bir fotoğraf bile yok. Bu şekilde iğrenç bir iftira da attılar. Sevdiğim kişinin ve eski arkadaşımın olay günündeki konuşmaları ise bu şekilde:
Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?
Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?
Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?
Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?
İki alçak yedikleri tüm haltlara rağmen beni bu şekilde günah keçisi yaptılar aralarında. Olayın üzerinden 4.5 ay geçti ve ben 4.5 aydır onlar yüzünden ilaçlara bağımlı bir şekilde yaşıyorum. İçim onlara karşı soğumuyor. Sizce bu ahlak yoksunu kızdan şikayetçi olmalı mıyım? Aylar önce şikayetçi olmak istediğimde annem engel oldu. Şimdi olsam ceza falan alır mı? Siciline işlenir mi? Ne yapmalıyım?
Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?
Cevapla