10 yıl boyunca arkadaşım dediğim, pek çok konuda destek olduğum insan sevdiğim kişiyle aramızı türlü türlü oyunlarıyla sırf hasetliğinden bozdu. Yetmedi, beni onun gözü önünde darp etti. Yetmedi, beni babama ispiyonladı. Babam onun yüzünden bana sokak ortasında küfür etti. Yine yetmedi, olaydan 1 saat sonra onunla, ben canımın derdine düşmüşken hakkımda iğrenç bir şekilde konuştu. Yine yetmedi, kendisinden şikayetçi olacağımı söylediğimde annesiyle birlikte hakkımda iğrenç bir dedikodu çıkardılar. Güya ben onun uygunsuz fotoğraflarını yaymakla onu tehdit ediyormuşum. Oysa ortada öyle bir fotoğraf bile yok. Bu şekilde iğrenç bir iftira da attılar. Sevdiğim kişinin ve eski arkadaşımın olay günündeki konuşmaları ise bu şekilde:İki alçak yedikleri tüm haltlara rağmen beni bu şekilde günah keçisi yaptılar aralarında. Olayın üzerinden 4.5 ay geçti ve ben 4.5 aydır onlar yüzünden ilaçlara bağımlı bir şekilde yaşıyorum. İçim onlara karşı soğumuyor. Sizce bu ahlak yoksunu kızdan şikayetçi olmalı mıyım? Aylar önce şikayetçi olmak istediğimde annem engel oldu. Şimdi olsam ceza falan alır mı? Siciline işlenir mi? Ne yapmalıyım?
Darp edildim ve namusuma kadar iftira attılar. Sizce şikayetçi olmalı mıyım? Fotoğraflı?
Siciline işlenir. Polis zabıtına geçmesi bile yeter. Direkt şikayetçi ol. Eğer annen engellerse annenden de şikayetçi ol. Tabii kızla çocuğun nasıl bir tip olduğu da önemli. Eğer arkası sağlamsa boşu boşuna şikayetçi olmuş olacaksın. Çünkü muhtemelen araya bir tanıdık sokup suçtan yırtacaklar. Bir de yarın bir gün yine sana musallat olabilirler. Fakat o kadar bulaşan cinsten değillerse hemen git şikayetçi ol. Fakat keşke ilk darp edildiğinde darp raporu alsaydın. Ayrıca wp deki konuşmaların neyin kanıtı olduğunu hala anlamış değilim.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim. Onlar olaydan sonra benim hakkımda konuştukları ekran görüntüleri.
Git savcıya olayı anlat davacı ol ve kimseye hiç bisi yazma kimseyi arama kimseye bisi deme dava sonuçlanan kadar iftira ve darp dan tazminat davası aç git paralarını al çatır çatır ye
Önemli diyil ama sen hiç bir şekilde onlara koz verme yazma sorma arama onlarda ekran görüntüsü alçaktır yazdıklarına o yüzden sakın olmalısın geçmiş olsun burada dediğimizi avukat bi kaç arkadaş var yardımcı olabilirsen sevinirim
söyle diyeyim bu işler daha çok yıpratır seni üzülme hayatına bak gerçekten kimsenin ahı kimsede kalmaz eminim onlardan da çıkacaktır ki böyle 5 para etmeyen insanlar için ilaç falan kullanma böyle insanların ne dediğini asla takma
0
17 Yorumla
Soran
+1 yıl
Lütfen azıcık mantık içeren yorumlar yapın. Bu takılmayacak bir şey bence? Şiddetin hiçbir türlüsüne susmayacağım ve siz de bunu bu şekilde meşrulaştıramazsınız. Ayrıca ben şimdi susarsam, o ahlaksız kız başkalarına da aynısını yapacak.
Ne yapmak istiyorsan onu yap ahlaksız kız Allahindan bulsun bizimde başımıza böyle iğrenç insan geldi ama şu an sürünüyor Allah kimsenin yaptığını kimseye bırakmıyor o yüzden söyledim yoksa bu da şiddetin bin beterini çektim şerefsizin biri iftira atıp üzerime bütün akrabalarıma mesaj gönderdi o zaman ben kendimi oldurseydim
Sen kendini biliyosun seni gerçekten tanıyan sevenler seni biliyor aynı şekilde benide biliyorlardı bu iftiralara kulak asmadi kimse yakın çevremde gervekte seven insanlar o iftiralara inanan kişilerde en az onlar kadar adiler
bizimkilerde karşıdan korktular oysaki Allah biliyodu hiçbir söylediği şeyi yapmadım gözüne bile bakmaya çekinen bir insandım Allah böyle kötü insanları kahretsin
Ne çektiğini cok iyi anlıyorum kimse gözyaşlarının hesabini veremez ben zamana bırakıp Allaha havale ettim ama seninki farklı şiddette var et canım hakediyolar ama sağlam delilerin olsun
@BrfnArsln ben de fark ettim. Ya kafasına takmaz bir insan ya da adım atar. Kendi kendini yiyip bitirecek. Elde Kamera delili filan varsa da onlar silinince aklı başına gelir. O saatten sonra da bi ömür düşünür durur
Anneni dinlemek zorunda değilsin. Annen anne olsaydı eğer elalem ne der diye düşünmeyi bir kenara bırakır ve o iki hadsizin yanına bırakmazdı bunları. Benim annem olsaydı böyle yapardı mesela.
Abicim bak dün dedim. Şikayet etmekle bi yere varılmaz. Zaman aşımı mı ne var. Araştır darpta zaman aşımı gecmemisse Kamera görüntüsü ya da şahit bul. Bunlar olursa şikayet et. Eline bir şey gecmeyecekse şikayet sana ne kazandırır
Burda ikide bi napayım diyecegine git kamera görüntüleri hangi kuruma aitse sor. Duruyorsa eğer hiçbir şey yapmadan savcılığa git ve şikayet et. Burda kendini yiyip bitirerek eline ne geçecek? Şikayet etme diyene kin kusuyon e biz de et diyoruz. Herkesi boşver git ve kamera görüntülerini öğren oradan da savcılığa git. Lütfen bir daha da ne yapayım diye sorma. Çünkü cevabım hep aynı olacak. Git ve şikayet et