Sevgilimin ameliyatında her şeyi ben yaptım, ailesi teşekkür etmedi, haksız mıyım yoksa fazla mı alındım?

Sevgilim ameliyat oldu defalarca Pendik'ten Esenyurt'a taksi ile gittim geldim orada yemek yol çok masrafım oldu ailesinin maddi durumu çok iyi ben de öğrenciyim çok para harcadım maddiyatta değilim ama bir teşekkür bile etmediler bana mı anormal geldi bu?

Güncellemeler
3 ay
sevgilim tabiki teşekkür etti ama en azından bi hediye beklerdim ufakta olsa
Güncellemeler
3 ay
yine babası teşekkür etti ama annesi ve teyzesi hiiiç günlerce uykusuz kaldım
Sevgilimin ameliyatında her şeyi ben yaptım, ailesi teşekkür etmedi, haksız mıyım yoksa fazla mı alındım?
Cevapla