3 ay
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Senin kafan şimdiden karışmış evlensen de o ilişki yürümez en ufak şeyde sen o adamı aldatırsın ula
Adam senden hizmet beklemeyeceksin evde her işi yapacaksa olabilir yoksa pişman olursun.
Stadü olarak bakan kuş beyinleri Boş ver sen kafalarınız uyuşuyor mu ona bak
Kendin dengin biriyle evlen yorucu hayatları var ama seviyorsan o zorlugu yaşayacak olan sensin
Uzman çavuş eşlerine sorman lazım + ve - yönlerini tart öyle karar ver
Bunu senin bilmen lazım, başka insanların aklıyla değil kendi aklınla hareket et
Oooo sen çok üstünsün olmaz sen seçilmiş çocuksun 🤣🤣
Seviyorsan olmazsın ama şöyle bir şey var o sana taabi
Birde uzm çvş de hangi kuvvette o önemli
Aklında böyle şüphe varsa yol yakınken vazgeç bencede
Seviyorsan ve okulu bırakmayacaksan pişman olmazsın.
Pişman olacak nedeni anlamadım. Statü farkı yok gibi
Bu konuyu da belediye meclisinde önerge olarak vereceğim. Sonucu beklemek lazım. 😅
Çevrendeki kişiler mi seni mutlu edecek?
Ne takıyorsun onları. boş ver sen hayatına bak
Devamlı askerlerden küfür yemek istemiyorsan evlenme
Kesinlikle olursun demek geldi içimden Ama kimbilir belki de olmazsın
Evlenilmeyecek meslek grubunun başında yer alıyor 😄
Okulu bitirmeden evliliği düşünmezdim ben olsam ayrıca dünya görüşü olarak uyum da sorgulanmalı
O sizin bir tercihiniz size ömür boyu mutluluklar diliyorum
Pişman olur muyum sorusunu soruyorsan olursun yuzde 99
olursun hiç bir araya gelemesin hep beklersin
Abicim sen okulu bırak
Kontenjan tüketme
Mezun olsan da yapamazsın
Yapmamalısın
Kesinlikle pişman olursun. Örnekleri var. Konuyu uzatmayın bitirin..
Çevre baskısından ve uzmanın stresli mesleğinden dolayı mutlu olamazsın.
Gerçekler acıdır. Bunu kabullenmelisin.
Böyle, zekanın vücut bulmuş hali kızları ben neden bulamıyorum acaba
Asker eşleri ve çocukları bu dünyaya çile çekmeye gelmiş. Aferim sende Göz göre göre at kendini ateşe
tıp zekasında birinin bu hamleleri yapıp böyle sorular sorması saçma. troll hanım
Şöyle söyleyeyim evlilikte mutluluk mesleklerinize değil size bağlı ancak zorlanacağınız pek çok durum olacaktır. Mesela onun nöbeti ve senin nöbetlerin denk gelmeyecek. Çevrendekiler mesleğinden dolayı onu hep senden bir tık aşağıda görecekler
Herkes aynı değil ama uzman çavuşlar hakkında pek iyi şeyler duymuyorum 😅 genelde biraz çapkın olduklarını duymuştum.
Çapkın değil abazan oluyorlar knk, bi boka sap olamayan herkes asker oluyor okuma yazma bileni alıyorlar 😀
@benmigocanmi poliste öyle bence.
Alım konusunda 😅
Zor bir durum doktor olup ev hanımı ile evlenen var
Bence evlenme dengin birisini bul yani illa doktor avukat mühendis olmak zorunda değil ama okumuş birisi olsun
Bunu sorma gereği duyduysan muhtemelen pişman olursun ama herkes tabiki sen gibi değil
Sen çocuktan ayrıl ona yazık etme
Evet pişman olursun çoğu zaman iş gereği yanında olamayacak denk değilsin kendin gibi doktor biriyle evlen
Uzman çavuş sözleşmeli olur belki sonradan sözleşme bitir başka iş yapar veya belirli şartları karsiliyorsa astsubay olur bunları falan yapar belki
Bu hayatta Asker olmaktan kolay ne var. Başvuru yapıp, fiziksel sınava giriyorlar o kadar. Karekteri iyiyse eğer sorun etme
Knk bence okulunu bitir öyle evlen adam için okulunu bırak ayı düşünüyosan pişman olursun onun dışında bir şey yok neden evlenmeyesin
Meslek önemlimi karaktere bak meslek biter karakter kalır uzman çavuş gayet güzel bence bence kimseye bakma isterse doktor olsun gene kılıf uydurcaklar
uzman cavuslari bir asker gozuyle tanisaydin kosarak kacardin
Yüreğin ve mantığını ayrı ayrı dinle hangisi ağır basiyorsa onu dinle derdim. Senin karar verebilecegin bir durum ne yaparsan yap pişman olma ne incin ne incit😊
Subay bulsaydin
Uzman çavuş tehlikeli olabilir
Askerlik dediğin köprüden önce son çıkmıştır erkekler için yani bi seye sap olamadıysan asker olursun benim gözümde en düşük statüdür isteyen istediğini düşünsün durum böyle.
Yani doğru düzgün birbirinizi gormiyceksiniz bunu biliyorsundur böyle evlilik olur mu sence
Ve askerlerin aşırı çapkın olduğunu söylüyor çoğu kişi
Dönem 3te nişanlanan biri zaten ya bırakır ya atılır takılma o yüzden statüye
yooişini daha rahat yaparsın aslında. ama boşa evlenmeyin bir birinizi doğru düzgün görmeyecekseniz. emekli olamadan boşanacaksınız zaten ne anlamı var mahkeme tazminat vs. uğraşmanın
hıc sana mutluluk uzerıne gercek tavsıyeler veren var mı?
Bende sizin gibi düşünüyordum ben yava harp im eşim dr sorun olmaz..
Hava harp*
Ağzı olan konuşur bilen de yorum yapar bilmeyen de sen stat olarak değil de insan olarak da gelecek olarak bakman lazım ve sevdiğin adamsın statünün ya da başka bir şeyin önemi yok bence
Kusura bakmada uzman çavuşta üstün yani çoğu meslekten hatta senin mesleğinden bile
Benim çevremden gördüğüm hiçbir askerin karısı çalışmıyor bile ne bileyim ben mi öyle görüyorum
Evet doğru statüleri yüksek askerlerin
Statü olarak yüksek değiller ama geçimleri rahatlar hani bu yorumu bu kız için söylemedim ben sıradan kızlar için söyledim ama gördüğüm kadar hiçbir askerin karısına çalıştığını görmedim bu kız için söylemedim bunu bu kız doktor sonuçta
Niye yüksek değiller sınavla seçiliyorlar sonuçta hem beden sınavı hem yazılı sınavlar kolay değilki askerlik hatta polislik bile kolay değil sınav oluyorsun
Sınavla seçilmek önemli değil statü olarak demişsin ya yüksek statüde tabii ki de değiller o kadarda değil yüksek statü doktor mühendistir. Yüksek statülü meslek değiller alt orta statü
Maaşının iyi olması yüksek statülü anlamına gelmiyor.
Yok maaşı geçtim asker polis olmak kolay değil özellikle asker jandarma
Sen bilmiyorsan biz nerden bilelim böyle düşünmen bile aslında pişman olabilceginin işareti emin değilsen yapma
Büyük ihtimalle asker ailesi olmak zordur. Sabir ister surekli anlayış göstermek gerekir. Birde duzenli ve disipli olmak lazim
İlerde pişman olacağın şüphesiz. Şimdilik aşk gözünü kör etmiş fakat ilerde çok pişman olacağın kanısındayım
Seninde aşka gözün körmü 😄
sen sorgulamaya şimdiden başlamışsın yol yakınken dön adamı üzme yarın bunalıma girer ya seni kendini yakar
Adam evde iş yapacak mı hizmet mi bekleyecek o önemli
@Maviigunlerr bence günümüz erkekleri zaten eşlerine evde yardım ediyor
Yardım ve sorumluluk farkli
@Maviigunlerr tamam da bunun adamın mesleğiyle ne alakası var :) sorumlu adam zaten sorumluluğunu alır sorumluluk sahibi olmayan adam doktor da olsa aynı bok
Şüphelerin var ki sormuşsun bu soruyu seviyorsan bunun bir önemi yok ki
net pişman olursun 3 sene sonra buraya gelip yazarsın bence yazık etme kendine
asker ve polis sektöründe çalışan biriyle evlenmem
Sunbay olsaydi olurdu uzman biraz sorun ama inceyse evlenince degismiycekse neden olmasin
Kararını cidden buradaki insanların verdiği cevaba göre mi vereceksin, komikmiş😂
Zaten bunu buraya soruyorsan şüphe duyuyorsun git evlenme dicem ben karışmıyorum vebal alamam
Bilmiyorum belki olur belki olmaz ama sen seviyorsan oda seviyorsa bir şey olmaz
Statüye bakacaksan hiç evlenme sizde mantık var ve boşanma olur mantık asla mutlu etmez
Bazı mesleklerin ismini duyunca iğreniyorum bu bir tek bende mi var bu sorudaki meslekte bir örneği
Psikolojik durumu nasıl?
İşlerinden dolayı sinirli ve agresif olduklarını duymuştum.