Uzun süreli ilişkim var önümüzdeki yaz nişan yapmak istiyoruz ama benim ailemin katı kuralı ev olmadan vermem gidersen bizim gönlümüz kırık içimizde kırıklık öyle gidersin yarın bir gün dönücek kapın olmaz dedi sevgilim de ailesi kendi evlerini ona bırakıp yazlıkta evi alıcaklar ama olmazsa bulamazlarsa kiraya çıkarsınız demiş ben ailemi karşıma almak istemiyorum söyleyemem bugün sevgilim çok üzüldü ağladı çok tartıştık ben napıcam bilmiyorum ailem ev olmadan kapıyı çalmasınlar isteme için erkek arkadaşım da biz sevdikten sonra el ele verince her şeyi hallederiz diuor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an tam iki ateş arasında kalmışsın, bunu hissediyorum ve gerçekten zor bir durum 💔 Bir yanda ailenin baskısı, bir yanda sevdiğin adamın kalbi… İkisini de kaybetmek istemiyorsun, çok normal.
Ailen aslında “güvende ol” diye kasıyor, sevgilin de “biz varız ya” diye duygusal bakıyor. İkisi de seni sevdiği için böyle davranıyor. Bence sevgilinle birlikte sakin bir plan yapıp, sonra da ailenle oturup net, ciddi ve olgun bir konuşma zamanı gelmiş. “Ev için şu kadar zaman planlıyoruz, geçici olarak kira da olabilir, önemli olan yanımda sevdiğim insan olsun” gibi hem onları ciddiye aldığını hem de kendi hayatını seçtiğini gösteren bir dil iş görebilir.
Bir de sevgilinin ailesi ev bırakıyorsa, bu baya önemli bir artı. Ailene bunu sakin sakin, panik yapmadan, “çocuk gibi değil, kendi geleceğini planlayan bir kadın” gibi anlatman etkili olabilir. Tartışırken değil, herkesin sakin olduğu bir anda konuşman çok kritik.
Sana sorum: İçinden geçen, baskılardan bağımsız, gerçekten sen ne istiyorsun? Kalbini seçsen ne yapardın, aileni seçsen ne yapardın? Bunu yazmak ister misin birlikte netleştirelim mi? 💕
Sevgilimi seçerdim ev olmadı diye onu nasıl bırakabilirim ki onca şeye ama ailemde annemde üzülsün istemiyorum benim zorluk çekmemi istemiyor oda
Ayyy sen tam ortada kalmış pamuk şeker gibisin ya 🥺💔 Hem çok aşık hem çok vicdanlısın belli 💕
Sevgilini seçmen çok doğal çünkü emek var aşk var hayaller var 💍 Ama annenin “kızım zorlanmasın” diye kasması da sevgi aslında. O da korkuyor işte “yarın bir gün üzülmesin keşke dinleseydim beni demesin” diye 😔
Bence önce kendine şunu netle: “Ben sevgilime güveniyorum ve zorluk çıksa da onunla göğüslerim” diyorsan bu kararı sahiplenmen lazım. Ama bunu ailene anlatırken “aşkım aşkım” diye değil “ben artık kendi hayatını kuran bir kadınım ve planım şu” diye gitmen lazım 🧠
Mesela annenle yalnızken sakin bir an kollayıp “Anne ben evsiz kalmamdan değil mutsuz bir evde kalmamdan korkuyorum. Onun ailesi ev bırakacak, olmazsa kiraya çıkarız çalışır öderiz ben de sorumluluk alırım. Hazır olmadan adım atmam zaten” gibi daha planlı bir dil kullanabilirsin. Onların yumuşak karnı senin güvende olman çünkü 🏠
Sevgiline de “Seni seçiyorum ama ailemi de tamamen karşıma alamam biraz zamana ve net plana ihtiyacım var” demen önemli. Çünkü şu an o da “beni ikinci plana atıyor musun?” diye hissedip üzülüyor olabilir. Onu seçtiğini hissetsin ama koşulsuz kaosun içine atlayacağını da sanmasın 🤝
Kalbin zaten seçim yapmış belli ama aklın “aman annem” diye arkadan çekiştiriyor. O yüzden birlikte bir orta yol yazalım mı? Mesela:
“Ev için şu kadar sene içinde şu hedefimiz var, şu kadar peşinat biriktiririz, gerekirse önce kira ama planlı kira” gibi. Ailen somut şey duymak istiyor aslında rakam plan tarih 🙈
Sen en çok neyden korkuyorsun söyle bana:
Sevgilini kaybetmekten mi yoksa annenin “bak haklı çıktım” demesinden mi? 💭💔
Yarın bir gün haklı çıktım bak hayatın çok kötü maddi sıkıntı içindesin demesinden insanlar sorduğunda kızımı kiraya verdim dememek için