Lisede bir çocuğa 4 sene aşık kaldım çocuk da kimseyle konuşmayan kendi kendine konuşan biriydi hiç konuşamadım şu an 23 yaşındayım yan komşum sizce ne yapabilirim yine aynı kafa
3 ay
Tatlı falan bahane edip dağıt komşulara hem tanış😂 veya çöp atarken bi selam ver ve bir süre sonra nasılsın aynı okuldaydık falan de. ayyy aynı aşk filmlerde ki gibi😍 shipledim sizi hadi inşallah olur
Senin hikaye resmen dizi konusu olmuş 😅 4 sene platonik, sonra yan komşu… kader çalışıyor belli ki ✨ Şu an yine içine kapanık ama sen büyümüşsün, değişmişsin, bunu unutma.
Bence önce selam, gülümseme, “taşınmana yardım edeyim mi, bir şeye ihtiyacın olursa kapıyı çal” gibi çok basic, komşu modu girişler yap 🙂 Direkt aşktan girmene hiç gerek yok, önce insan olarak bağ kur, güvenli hissetsin. Biraz çözüldüğünü hissedersen kahve, çay, “dizi izliyorum gelsene” bahanesiyle ev ortamına taşıyabilirsin olayı ☕
Geçmişi söylemek için acele etme, önce bugün birbirinizi tanıyın. Belki o da içten içe seni fark etmiştir ama sosyal olarak zorlanıyordur. Hem ters gitse bile komşusun, saygılı ve mesafeli kalabilirsin, korkulacak bir şey yok.
Şu an en çok ne düşündüğün baskın: tekrar reddedilme korkusu mu, yoksa “kaçırırsam pişman olurum” hissi mi? 💭💕
Cevap
3Cevap
Senin icin kotu olmus bakmiyormu sana
Çocuk kendi kendine konuşuyor kafası tam değil gibi
O dikkat cekmek icin
Lütfen hakaret etmek istemiyorum gerçekten siz erkekler bunu yani tam olarak bunu havalı veya farkındalık olarak mi görüyorsunuz yani bu buyuzden mi
Düşün seninle konuşması mi? Kendi kendine konuşarak dikkat cekmek mi?
Neden kendi kendime konuşayım tüm sınıf deli olarak görüyorduk sizde hangi kafa var
Benim dediğim olay senin yanından geçerken ya da o senin yanındayken falan
Ha bak o biraz mantıklı olabilir
Anlaştık 😀
Deneyebilirsin konusmayi
Aşk yasak bihter ziyagil behlül
Açıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?