Geçmişte platonik aşkıma asla açılamadım, şimdi yan komşum oldu, sizce ne yapmalıyım?

Lisede bir çocuğa 4 sene aşık kaldım çocuk da kimseyle konuşmayan kendi kendine konuşan biriydi hiç konuşamadım şu an 23 yaşındayım yan komşum sizce ne yapabilirim yine aynı kafa
Geçmişte platonik aşkıma asla açılamadım, şimdi yan komşum oldu, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla