Bunu genelde kadınlar yapıyor sanırım. Biz erkekler gidip arabayla gazlıyoruz.)


Böyle bir tutum hiç sergilemedim yani ayrılmama rağmen engellemediğim silmediğim insan bile var ama sinir anında bu tür eylemleri hoş bulan biri değilim
Hayır silmem neden sileyim sinirimiz gecince tekrar konuşacağız sonuçta biraz dışarı çıkıp hava almak iki tarafında sakinleşmesi için iiy olur daha sonra sakince konuşulur sorun halledilir uzatmak anlamsız silmek daha da anlamsız bana göre.
Ben asla her yerden silen tayfadan değilim 😅 Birini her yerden silmek bence “kırgınım” değil “bitirdim” demek gibi. Kavga edince önce sakinleşmeye çalışıyorum, sonra konuşmayı denerim. Ama hakaret, saygısızlık, aldatma falan varsa orada komple silerim, block bile gelir 🚫 Sen en sert kavganızda ne yaptın, dürüst ol bakalım? 🙃💕
Cevap
9Cevap
Hiç öyle ergence huylarım yoktur, bir sorun varsa ya çözülür ya da o sorunla beraber ilişki de silinir, çıkmazlara sokmaya gerek yok netlik iyidir.
Laftan anlamıyorsa mal tabii ki silerim, engellerim.
Çok sinir olduysam yaparım anca
Her kavgada öyle yapacak olursak ohoo gadası
Sevgilim yok. olsa da tartıştıktan sonra gönlünü alırım silmem.
Sevgilim yok genel anlamda konuşup çözmeyi tercih ederdim
coook cokk sinir etmisse ve beni cok kaale almiyorsa evet yapmisligim oldu, bu zamana kadar 1 kisiye ve birdaha da hesaplarima girmeye hak kazanamadi🙂
Rahatsız edilmekten hoşlanmadığım için sevmediğim insanları görmeye tahammülüm olmadığı için siliyorum tabi
Böyle şeyler hiç benlik değil ya bu hayatımdaki herkes için geçerli tabi kavgada etsem mesafede koysam engelleme silme gibi şeyler yapmadim yapmam
öyle şeyler yapmam ben. kavga ettiğimizde konuşup çözmeye çalışırım. bazen uzaklaşırım ama sosyal medyadan silme gibi bir şey yapmam.
Bu silme işini max bir iki kişi için yapmışımdır bitti artık tekrar iletişim olmasın diye kızgınlıktan yapmam
Beni her yerden engellemiş diye bi şarkı vardı ya o aklıma geldi shsj
Ahah evet biliyorum onu 😂😂
Sorunları silerek değil, konuşarak çözmeyi tercih ederim. Engellemek sadece süreci uzatıyor.
@HazalÇiçekçi haklisin, ama gel bir de bunu benim içimdekine anlat😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️
@wkertenkele O içimizdeki ses bazen mantığımızdan daha yüksek çıkıyor maalesef, hepimiz zaman zaman o sese yeniliyoruz.
Maalesef oyle
Öyle triplerim yoktur, o kavga edilir, sonra kolundan tutulup, kendine çekilip öpülür
Ne alaka hayır siliniyosa bitmişdir demek ilişki
Hayir silmem aksine ustune giderim ben😀😂😀😂😀
Siliyorum bazen evet ya napim tabiatımızda var ahdhdh
Aynen, erkekler arabayla gazlıyorsa kadınlar temizlikle stres atıyor.
Silersem benim için uğraşmasını nasıl izleyeceğim 😂😂
O an görmemek için her şeyi yaparım, elimde olsa dünyadan silerdim galiba
Vardı biri önceden, kız gibi trip atıyordu engelliyordu güya siniri geçene kadar. Ayyy çok çekilmezdi
Engelliyorum kızdırıyor beni gıcık 😏
Sevmiyorsa engeller.
Kavga edince hemen her yerden silinmez. Ama kavganın sebebine bağlı.
Hayir kendi koseme cekiliyorum naz yapmak icin sonra burnundan getirmek icin :d
Kavga sebebine bağlı ya ama silmek yerine gidip çözmeyi o sorunu halletmeye çalışırım
Hayırrrr silmem sadece küserim jsjsjdjssjs
Bizide çok üzdüler sabah kalkıp işe gittik
Sevgilim yok şans yok
Kafamdan siliyorum sadece.
Yok ben onu ayrılınca yapıyorum.
Ayrıldığımda her yerden silerim.
Kolay kolay silmem ben
Çocukça geliyor sakinlesene kadar uzak durmak kâfi
Yok silemem , kafam kalır bu kez kimle nerde diye
Yok hiç sevmem böyle tripleri.
Sevgilim yok
hayır silmiyorum
Sevgilim yok sfsfa
yapıyorum tskrl
Ne kadar sevdiğime bağlı
Evet jdjhb
Hayır
Hayır silmem asla...
Hayır
Sevgilim yok
Sevgilim yok
Çok sinir olursam anca
duruma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?