Hiç sevgilim olmadığını öğrenince benimle konuşmayı kesti neden?

Konuştuğum birisi vardı sevgili değildik tanışıyorduk konuşuyorduk ama bana karşı ilgisi vardı söylemişti bunu ve konuşma sırasında hiç sevgilim olmadığını öğrenince ilk şok oldu sonrasında benimle konuşmayı kesti niye böyle yaptı anlamadım? Çirkin birisi değilim hatta kime söylesem ilk inanamıyor hiç olmadığına kötü bir alışkanlığım da yok geçmişimde temiz saçım açık ama açık saçık giyinme huyum da yok ben ne yaptım da beni böyle yarı yolda bıraktı?

Hiç sevgilim olmadığını öğrenince benimle konuşmayı kesti neden?
Cevapla