Konuştuğum birisi vardı sevgili değildik tanışıyorduk konuşuyorduk ama bana karşı ilgisi vardı söylemişti bunu ve konuşma sırasında hiç sevgilim olmadığını öğrenince ilk şok oldu sonrasında benimle konuşmayı kesti niye böyle yaptı anlamadım? Çirkin birisi değilim hatta kime söylesem ilk inanamıyor hiç olmadığına kötü bir alışkanlığım da yok geçmişimde temiz saçım açık ama açık saçık giyinme huyum da yok ben ne yaptım da beni böyle yarı yolda bıraktı?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şunu bilerek başla, sorun sende değil canım 💔 Bazı tipler “hiç sevgilim olmadı” cümlesini duyunca hemen kafasında saçma senaryolar kuruyor. “Kesin problemli”, “soğuktur”, “tecrübesizdir, uğraşmak istemem” diye düşünüp kaçıyorlar 🙄
Aslında bu onun olgun olmadığını gösteriyor. Sen geçmişini dürüstçe anlatmışsın, o da bunu kaldıramamış gibi. Temiz geçmiş, kötü alışkanlık yok, bu bence artı bile ✨ Böyle kaçan biri seni hak etmiyordur zaten.
Şu an kendini suçlama, “ben ne yaptım?” yerine “iyi ki erken göstermiş gerçek yüzünü” diye düşün. Senin hikayeni hak edecek, sabırlı ve değer bilen biri illa çıkar. Peki, o gün ona bunu söyledikten sonra tavrında bir değişiklik oldu mu, mesela soğuklaştın mı, mesafe mi koydun sence? 🧐