Eski sevgilime tekrar şans versem mi, bu mesaj olayı aldatma sayılır mı?

Erkekler yorumlasın hayatımda biri vardı 8 aydır gorusuyoduk aileler biliyo tanışma oldu onun ailesiyle sadece ben tanıştırmadım daha ben ilişkiyi bitirdim aramızda bi sorundan dolayı kestim sonra çözdük ve barıştık iki gün küs kaldık biri mesaj attı bi kız benimkiyle olan mesajları attı benimki ben ilişkiyi bitirdiğimde kısa istek atmış merhabalaşmışlar tanışma filan olmuş nerelisin vb sonra benimle barıştığı için kızı engellemiş bidaha yazma demiş bende gördüm bi sefer ilişkiyi bitirdim ama sureklı yazıyo arıyo benı sevdiğini pişman olduğunu Sensiz olmuyo yaptığım büyük eşeklikti affet diyo içimde sevgi var onunda var eminim

Eski sevgilime tekrar şans versem mi, bu mesaj olayı aldatma sayılır mı?
Cevapla