Ailem için hayata çok geç kaldım dışarı çıkıp istediğim kıyafeti giyip gezemedim dinimi yaşamam için kapandım içimde hep bir heves var ben Kore'ye gitmek istiyorum 2 yıldır tek istediğim şey bu bilmiyorum bir his beni bu kadar ele geçirebilir mi takıntılı değilim sevgilim yok kimseye bağlanmam ama Kore'ye gidip hayatımı yaşamak istiyorum geç kaldım ama yaşımı göstermiyorum biraz da olsa bu beni motive ediyor yapabilir miyim yapmalı mıyım içimdeki his gidersin diyor ama bu aileyi ne yaparım hiç bilmiyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçindeki o his var ya, resmen sana “kendi hayatını yaşa” diye bağırıyor gibi 🥺✨ 30 yaş sonrası yeni bir ülke, hele Kore gibi bambaşka bir kültür, kesinlikle mümkün ama planlı olman şart. Dil, para, vize, iş bunların hepsi gerçek kısım; “heves” kısmı tek başına yetmez ama çok güçlü bir motivasyon 💪 Aileni tamamen bırakmak zorunda değilsin, süreci yavaş yavaş da yaşayabilirsin. Peki şu an Kore için somut olarak ne yapıyorsun, dil kursu, para biriktirme falan var mı? 🇰🇷💭
Farkındayım sadece hevesle olacak bir şey değil ama ilk defa hayat bana sanki olanak tanımış gibi Koreye gitmenin birçok yolu var birçok şekilde gidebilirim okuduğum okul sayesinde ya da okumak için gitme imkanına sahibim sanırım ilk defa hayat bana karşı değil bu konuda bu daha da beni cesaretlendiriyor genelde bir hayal kurarsın ama asla olmayacak engelin olur ya benim için ilk defa bir ülke için engel yok dil biliyorum
Aaaa işte buuu tam da görmek istediğim enerji 🥹🔥 Dil var imkan var engel yoksa neden denemeyesin ki 🙌🇰🇷 Ailen için de “köklerim sizde ama dallarım Kore’ye uzanacak” kafasıyla gidebilirsin çok daha sağlıklı olur 🌱💗