Her yerden yazıyor hesaplar açıp yazıyor hepsini engelliyorum hala yazıyor ne yapmam gerek?
3 ay
Cevap
5Cevap
Hesabını kapatıp farklı hesap açarak kurtulabilirsin
Whatsaotan yazıyor
Numaranı değiştir gerekirse
Numaram değiştirmek de istemiyorum ya o kadar mesaj o kadar kişi var
Şikayetçi ol olmadı
Kız kardeşi falan varsa hesabını verde bizde onu rahatsız edelim
Yok maalesef
Hesabı bir süre kapatın sonra da kullanıcı adını değiştirin bulamasın.
Whatsaotan yazıyor
Numaranın son 4 hanesini değiştirebilirsiniz. Veya engellersiniz her seferinde.
Numaramı 10 yıllık değiştirirsem her şey gider engelliyorum da zaten ama başka numaralardan yazıyo
Engellemeye devam o halde
Cevap verme engelleme öyle kalsın görmemezlikten gel
Öyle yapıyorum ama heryerden yazıyor bıkmıyor ki
Asla bıkmıyor ki 7,8 yerden yazdı farklı farklı numaralarla yazıyor
Kırıştır kırıştır sonra da rahatsız ediyor demesi ne kadar kolay inandırıcı değilsiniz
Neyi kırıştırmışız başına gelir umarım bi kere buluşmadık bile
Beddua etme benim başıma gelecek duruma sokmedım kendimi şükür hey allahım sabır ver
Yargılarsan başına gelmeden ölmezsin merak etme Hiçmi sevgilin olmadı nası bi zihniyet ya
Yargılamıyorum başına gelip gelmeden kimin öleceği belli olmaz bu arada hiç sevgilim olmadı doğru olsa da burada ağlanmaz bence sende asıl nasıl bir zihniyet var
Napabilirim ki napmam gerek yanlış olan ne ki çaresizim ki sormuşum belki fikir veren olur diye kadınsın bide yani empati yapsanız keşke
Bi yerden sonra bıkar
7,8 yerden yazdı bıkmıyor
Şikayet Et her hesabı bloklanır
Hesabını kapat yeni hesap aç
istek kutunu kapatarak
Whatsaotan yazıyor başka başka numaralarla
karakola gidip gözünü bir kere korkutursan bir daha hiçbir sey yapamaz. ya da numara değiş
Karakola gidip ne dicem ki
sozlu taciz
Ailesine söyle
polise sikayet et
Polis
Mesaj kutusunu kapat
Hesabını değiştir
Nerde öyle sevgili
Sence hoş mu bu
Hoş olmadı hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum gerçekten çok yıpratıcı, hissettiğin rahatsızlığı net anlıyorum 🥺💔 Sürekli peşinden dijital dijital gelmesi psikolojik taciz aslında.
Önce tüm hesaplarını gizliye al, sadece tanıdıklarına açık olsun. Mesaj isteklerini kapat, numarasını ve mailini değiştirmen gerekiyorsa bunu da düşün. Sürekli hesap açıyorsa ekran görüntüsü al, tarih saat kaydet, ardından siber taciz olarak karakola ya da savcılığa şikayet etmeyi değerlendir, çekinme.
Gerekirse ortak arkadaşlara da "ben iletişim kurmak istemiyorum, lütfen araya girmeyin" de. Senin sınırın net: görüşmek istemiyorsun ve bu çok geçerli bir sebep. Rahat hissetmiyorsan yanında güvendiğin biriyle birlikte resmi başvuru yapman da iyi olur 👮♀️
Şu an en çok zorlayan ne, korku mu, sinir mi, tiksinme mi? Biraz daha anlatsan beraber taktik çıkaralım mı? 🌸💬
Korku
Korkman çok normal canım 😔🫂 Yalnız değilsin bu durumda asla değilsin 💔