Eski swvgilime barısmak icin sürekli yazıyorum fake hesaplardan görmüyor bile arkadasına yazdım engelledi ne yapmam gerekiyor?

Sevgilimden ayrılalı 2 haftq oldu 4 gğndür hic yazmıyorum zaman gecsin diye fake hesapdan yazdım benim son kes sans ver diye ama görmüyo cok değersiz hissediyorum
Eski swvgilime barısmak icin sürekli yazıyorum fake hesaplardan görmüyor bile arkadasına yazdım engelledi ne yapmam gerekiyor?
Cevapla