Ilk buluşmada hesabı kim ödemeli, erkek mi yoksa Alman usulü mü olmalı?

Cevaplarınızı bekliyorum 🙂
Güncellemeler
3 ay
ikinci buluşmada kızlar hesabı ödeme nezaketinde bulunur mu peki
Ilk buluşmada hesabı kim ödemeli, erkek mi yoksa Alman usulü mü olmalı?
Cevapla